Czego najczęściej brakuje naszym dziadkom? To pytanie zadajemy sobie niezwykle często, a już nagminnie w okolicach stycznia, kiedy to obchodzimy ich święto. Podpytujemy najbliższych, jaki upominek sprawiłby im radość, a oni i
Informacja prasowa Wrocław, 15.02.2018Popularna pod każdą szerokością geograficzną, wnosi w zwykłą codzienność włoski żar i pasję, a w dodatku dostępna jest o każdej porze dnia i nocy. Bohaterka, do
Świąteczne porządki last minute – z tymi produktami nadrobisz zaległości„Święta tuż, tuż” – od połowy listopada słychać to hasło na każdym kroku. Zamiast jednak zabrać się za porządki od razu, odkładamy je z
Informacja prasowaWarszawa, 27.08.2019 r.Piąty sezon Legia Basket Schools. Treningi koszykarskie dla najmłodszychKoszykarskie Przedszkola Legii Warszawa 7 września rozpoczną już piąty sezon funkcjonowania. Flagowy projekt sto�
KOMUNIKAT PRASOWYWarszawa, 22.07.2019PRZEDSIĘBIORCO, OD STYCZNIA 2020 ROKU ZAPŁACISZ WYŻSZĄ SKŁADKĘ ZUS!W czerwcu br. rząd przedstawił prognozy makroekonomiczne zawarte w założeniach projektu budżetu państwa na kolejny r
Warszawa, 26 lutego 2018 r.Informacja prasowaPrzenikliwy ból, trudności z poruszaniem oraz ograniczona ruchomość – to tylko niektóre z oznak zużywających się i przeciążonych stawów. Problemy mogą pojawić się w każdym
Wdrożenie 5G zwiększy zużycie energii o 170%Wdrożenie sieci 5G to przełomowe wydarzenie dla branży telekomunikacyjnej. Ankietowani przez Vertiv operatorzy, również działający w Polsce, optymistycznie oceniają perspektywy bi
Koniec roku szkolnego oraz coraz gorętsze dni nieodzownie zwiastują rozpoczęcie sezonu wakacyjnego. I choć tegoroczne wczasy z pewnością będą zupełnie inne niż planowaliśmy to na początku roku, nie oznacza to, że dostarcz�
Informacja prasowaWarszawa, 17.07.2018r.Raporty Unii Europejskiej dotyczące strat żywności wskazują, że wynoszą one ponad 173 kg rocznie w przeliczeniu na mieszkańca. Za część z nich odpowiedzialna jest branża transportowa
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie