Warszawa, 19 października 2017 r.Kuszące słońcem lato skutecznie zniechęca do spędzania czasu na pracach domowych. Jesienią, kiedy aura nie sprzyja aktywnościom na świeżym powietrzu, dawkę wakacyjnej energii warto spożytko
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�
Rynek samochodów używanych – aktualna sytuacja i prognozy na 2020 rokW 2019 roku odnotowano znaczący wzrost sprzedaży samochodów używanych przy jednoczesnym spowolnieniu w sprzedaży nowych aut. Skąd te nagłe ruchy w branży
Sieć kawiarni Green Caffè Nero odlicza promocje do świąt.Kalendarz adwentowy w aplikacji mobilnejŚwiąteczna gorączka trwa! W Wigilię czeka na nich specjalna niespodzianka – Green Caffé Nero tego dnia rozda 40 000 bonów na
Jak w 2020 stać się mistrzem planowania?Wszyscy znamy legendy krążące wokół postanowień noworocznych. Podobno niewielu wytrwa do końca stycznia. Z czego to wynika? Najczęściej tłumaczymy się brakiem czasu – na regularne
Informacja prasowaBo wszystko się zmienia – Interprint na Łódź Design FestivalZmiana to najdonośniejszy trend naszych czasów. Jej wagi nie sposób przecenić. Dlatego właśnie ona – globalna transformacja i trendy
KOMUNIKAT PRASOWYWarszawa, 16.09.2019Od soboty 7 września br. weszły w życie zmiany w Kodeksie pracy. Uległy im zapisy dotyczące dyskryminacji i równego traktowania, mobbingu, świadectwa pracy oraz przedawnienia roszczeń ze s
Warszawa, 11 grudnia 2017 r.Być jak Adam Małysz. Nowe technologie pomagają w osiąganiu mistrzowskich wynikówZa to, czy sportowiec wygra zawody i stanie się mistrzem, odpowiada mózg; psychiczne nastawienie i gotowość do podj�
6 marca 2018, WarszawaAnd The Oscar goes to…Wczorajszej nocy odbyła się wyczekiwana przez fanów filmów, mody i muzyki oscarowa gala. Amerykańska Akademia Filmowa już po raz 90. przyznała najważniejsze nagrody dla filmów i
DTP – forma promocji zawsze na czasiePogłoski o śmierci papieru w dobie komunikacji cyfrowej są mocno przesadzone. Tradycyjna poligrafia oferuje dziś firmom mnóstwo atrakcyjnych form promocji. Czy warto z nich korzystać? A