Nowy rok – nowy uczeń. Jak się przygotować na powrót do szkoły?Powrót do szkoły to zdecydowanie emocjonalne przeżycie dla dziecka i jego rodzica. Jednak obok doświadczeń uczuciowych, dosięga nas także proza życia – ro
Racibórz, dnia 12.03.2018INFORMACJA PRASOWAKolorowo, bajkowo, radośnie i fit – tak uczestniczki czwartkowych zajęć w Akademii Fitness świętowały Dzień Kobiet. Zajęcia odbyły się zgodnie z grafikiem, wzbogacone o PILA
Nowe przepisy o kasach fiskalnych – jakie zmiany czekają na przedsiębiorców?Marta Serafin, doradca podatkowy w firmie inFaktOd 1 maja 2019 obowiązują nowe przepisy w zakresie kas fiskalnych. Urządzenia z elektronicznym oraz p
Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”Zapraszamy na obiad! Na dobry początek tatar, później krem z brokułów i stek z polędwiczki, a na deser sernik. Inspiracjami kulinarnymi dzielą się laureaci programu promocyj
Materace kieszeniowe – wygoda dopasowana do potrzeb Wybór właściwego materaca to nie lada wyzwanie. Decyzja zakupowa powinna być poparta wcześniejszym przetestowaniem modelu, który nas zainteresował. Wśród materacy spręży
Warszawa, 29 grudnia 2017 r.3 porady – jak zadbać o porządek w mieszkaniu przy małym dzieckuPojawienie się w domu nowego członka rodziny to jeden z piękniejszych momentów, ale również duże wyzwanie, aby przystosować mies
Czystym krokiem w Nowy Rok, czyli 6 sprytnych sposobów na szybkie porządki po imprezie sylwestrowejJedyną w swoim rodzaju sylwestrową noc chcesz spędzić z przyjaciółmi w domu bawiąc się na całego? Pamiętaj, im lepsza zabaw
POSADŹ 100 000 DĘBÓW ZE SZTYGAREM!Producent EKOGROSZKU SZTYGAR® – SYNERGIO GROUP SA – sfinansuje jesienią 2019 roku posadzenie 100.000 dębów. Las dębowy zostanie odnowiony w Nadleśnictwie Rytel, który najbardziej
84% dyrektorów ds. bezpieczeństwa przewiduje wzrost liczby cyberatakówWarszawa, 09.09.2019 Fortinet, globalny dostawca rozwiązań cyberochronnych, wspólnie z wydawnictwem Forbes Insights zaprezentował raport „Trudne wybory: Ja
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie