Informacja prasowa – PrestoLipiec 2018Dom pachnący latem!Mamy wakacje! Presto zaprasza do rajskiej krainy, w której intensywne aromaty soczystych owoców wypełniają wnętrza domów… Poczuj wibrujący miks ananasa i mango
INFORMACJA PRASOWABolesławiec, 28 lipca 2017 r.Twarde lądowanie – jak poradzić sobie z kontuzją kolana?Zdrowe stawy, silne mięśnie i prosty kręgosłup? W dzisiejszych czasach niełatwo zadbać o te aspekty naszego zdrowia.
Czy można spać na starej,niewygodnej wersalce?Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak ogromne znaczenie dla zdrowia ma to na czym śpimy. Stary materac czy niewygodna wersalkaz pewnością nie zapewnią komfortowego snu, a mo
Czy potrafimy efektywnie zarządzać swoim czasem? To pytanie zadajemy sobie najczęściej, kiedy zostajemy dłużej w pracy lub w panice biegamy po sklepie, szukając prezentu dla najbliższych na ostatnią chwilę. Jak więc jest w p
Informacja dla mediówPepsiCo zachęca absolwentów, aby odważyli się na więcej, dołączając do programu stażowego „Dare To Do More”Warszawa, 1 września 2020 rokuJako jeden z największych producentów żywności na świe
Informacja prasowaWarszawa, 18.09.2017 r.Kradzieże i uszkodzenia pojazdów – raport zagrożeńdla polskich firm transportowychJak wynika z badania przeprowadzonego przez markę VIAON, przedsiębiorcy oraz kierowcy zawodowi coraz
Informacja prasowaPrzasnysz, 02.09.2019 r.Do szkoły na rowerze. Jak zabezpieczyć pojazd przed kradzieżą?Rowery wymagają odpowiednich zabezpieczeń przed kradzieżą. Dobrze wiedzieć, jak chronić swój jednoślad przed zainter
Warszawa, 5 kwietnia 2018Dzieci kochają swoich sportowych idoli, dlatego marka Beko przy współpracy z FC Barcelona, organizuje konkurs, w którym do wygrania jest wyjazd do Barcelony i spotkanie z piłkarzami najpopularniejszej dru
„KABARET NA ŻYWO WEDŁUG PARANIENORMALNYCH”POLSAT, JUŻ OD 9 WRZEŚNIAPiąty sezon programu „Kabaret na żywo” w jesiennej ramówce zostanie zaprezentowany w zmienionej formule. Do tej pory każdy odcinek miał innych prowad
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie