Zielona energia opanowuje świat. Państwa i biznes stawiają na odnawialne źródłaSzkocja w tym roku osiągnie miks energetyczny w całości oparty na OZE. Chiny i Indie inwestują ogromne sumy w rozwój tego sektora, a Google i Fa
Informacja prasowaPrzasnysz, 23.07.2019 r.Możliwości rowerów urban. Nowe rozwiązanie do miastaLubią szybkie tempo życia, nie chcą podążać za tłumem. Dla takich właśnie osób są przeznaczone rowery urban. To rodzaj jedn
Koniec wakacyjnych miesięcy przynosi zawsze wiele zmian nie tylko w codzienności naszych pociech. Z dnia na dzień rodzice również muszą przestawić się na nowy plan dnia, który obejmować będzie dodatkowe obowiązki. Na szczę
Fashion Philosophy Fashion Week PolandBielsko-Biała, ul. Ratuszowa, 28-29.06.2019 r. Bielsko-Biała po raz drugi z rzędu stanie się rozpoznawalne jako miasto mody – lokalnie, w całej Polsce i na świecie. Organizacja imprezy
Warszawiacy fotografują na czas. Czy w tym roku pobiją rekord?Choć to maraton, nie wymaga biegu. Przyda się za to aparat fotograficzny. Zasada jest prosta – dobra zabawa połączona z odkrywaniem miasta i realizacją pasji do fo
Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”Pierwsza atestacja żywności organizowana w ramach Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie” odbyła się w kwietniu 2011 roku. Od tego czasu, członkowie Loży E
Model Z1 marki ZAJC Najpopularniejszym modelem marki ZAJC jest Z1. Kuchnia doceniana jest za minimalistyczny styl, pasujący do różnego rodzaju wnętrz oraz za precyzyjne detale. Oszczędna forma jest solidną bazą dla indywidualn
materiał prasowy13 czerwca 2019Jak bezpiecznie podróżować w wakacje? Zardzewiałe i pęknięte podwozie, niewłaściwe rozmieszczenie wyjść awaryjnych oraz świateł – to opis usterek autokaru, który miał dowieźć grupę
Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”Zapraszamy na obiad! Na dobry początek tatar, później krem z brokułów i stek z polędwiczki, a na deser sernik. Inspiracjami kulinarnymi dzielą się laureaci programu promocyj
Pomimo zaniku tradycji wielopokoleniowych domów Polacy cenią swoich dziadków. Jak wynika z badania opinii marki Optima Polacy najbardziej cenią swoich dziadków za ciepło i uśmiech (48,2%), a ponad połowa z nas chciałaby wyrazi