Informacja prasowa20 września 2019AURALiC ALTAIR G1Rasowe Brzmienie Serii G1AURALiC ALTAIR G1 to odpowiednik wcześniejszego modelu o tej samej nazwie, ale tym razem z przyrostkiem G1, który jednoznacznie określa, że mamy do cz
Informacja prasowaWarszawa, 7 grudnia 2016 r.Bakalie – świąteczny „must have” nie tylko w kuchni Świąteczny dom pachnie korzennymi przyprawami i bakaliami. Stały się one nieodłącznym składnikiem przygotowywanych s
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 20 czerwca 2018Zgrabne i zdrowe nogi chciałaby mieć każda z nas – niestety z wiekiem często jest o to coraz trudniej. Brak ruchu, zła dieta, nadwaga czy siedzący tryb życia to czynniki, które spr
Warszawa, 4 grudnia 2019Różne oblicza wolontariatu – P&G celebruje Międzynarodowy Dzień WolontariuszaBlisko 500 pracowników Procter & Gamble wzięło w tym roku dział w licznych inicjatywach wolontariackich współo
#ShareTheCare – nowa inicjatywa Procter & Gamble wspierająca równość w miejscu pracy, która tak naprawdę zaczyna się w domuProcter & Gamble (P&G) – koncern znany z wysokiej jakości produktów takich
Choć w ostatnich latach udało się ograniczyć ilość wody zużywanej przez miejskie gospodarstwa domowe w Polsce, wciąż warto mówić o jej oszczędzaniu – szczególnie wobec planowanych podwyżek cen i szczególnie przed nadej
Warszawa, 23 września 2020Pandemia zmieniła nas na dobre –jakie zwyczaje zostaną z nami na dłużej?Świat zmienił się w ciągu kilku ostatnich miesięcy nie do poznania. Odkryliśmy inny wymiar ekologii, lokalności, zupełn
Informacja prasowaWarszawa, 10 października 2019 r.Nie masz pomysłu na spędzenie długich, jesiennych wieczorów? Nigdy nie jest za późno, aby rozpocząć przygodę z… tańcem! Rozładujesz całotygodniowe napięcie, obniżysz
Warszawa, 11 grudnia 2017 r.Być jak Adam Małysz. Nowe technologie pomagają w osiąganiu mistrzowskich wynikówZa to, czy sportowiec wygra zawody i stanie się mistrzem, odpowiada mózg; psychiczne nastawienie i gotowość do podj�
Materiał prasowyW obecnych czasach coraz powszechniejszy jest trend zdrowego EKO życia. Jesteśmy bardziej świadomi wyborów: znacznie częściej czytamy etykiety, ceniąc jakość chętniej inwestujemy w produkty ekologiczne, zdro