Jeśli chcesz aktywne spędzać czas na świeżym powietrzu, także podczas chłodnych dni, doskonałym wyborem będzie nowa kolekcja na jesień i zimę marki Merrell. Niezależnie od tego czy jest to wyprawa w górach czy codzienne ob
Warszawa, 19 marca 2018 r.Informacja prasowa Smartfony i tablety otwierają przed nami wiele nowych możliwości, ale jednocześnie przysparzając wiele obaw o bezpieczeństwo znajdujących się na nich plikach. W naszych telefonach
KOMUNIKAT PRASOWYWarszawa, 22.07.2019PRZEDSIĘBIORCO, OD STYCZNIA 2020 ROKU ZAPŁACISZ WYŻSZĄ SKŁADKĘ ZUS!W czerwcu br. rząd przedstawił prognozy makroekonomiczne zawarte w założeniach projektu budżetu państwa na kolejny r
Przegląd prezentów dla panów o różnych zainteresowaniachDwa dni po święcie wszystkich Pań obchodzimy nie mniej ważny Dzień Mężczyzn. Z tej okazji warto więc obdarować choć drobnym upominkiem Panów, którzy są dla was
Warszawa, 11 grudnia 2017 r.Być jak Adam Małysz. Nowe technologie pomagają w osiąganiu mistrzowskich wynikówZa to, czy sportowiec wygra zawody i stanie się mistrzem, odpowiada mózg; psychiczne nastawienie i gotowość do podj�
Warszawa, 12 października 2017r.KOMUNIKAT PRASOWYKanał telewizyjny Da Vinci Learning przygotował wyjątkową produkcję, w pełni zrealizowaną w Polsce,z udziałem polskich rodzin, posiadającą wyjątkowo lubianą formułę tel
Zbliżają się wakacje – uważaj na drodze!Latem ponad 60 procent Polaków wyrusza na wakacje własnymi samochodami. Wzmożony ruch i paradoksalnie świetne warunki atmosferyczne przyczyniają się do zwiększonej liczby wypadków
Informacja prasowaBo wszystko się zmienia – Interprint na Łódź Design FestivalZmiana to najdonośniejszy trend naszych czasów. Jej wagi nie sposób przecenić. Dlatego właśnie ona – globalna transformacja i trendy
Warszawa, 23.12.2020 r.Fafernuchy najdziwniejszą nazwą lokalnej potrawy – tak uznała ponad połowa respondentów badania „Polacy i kuchnia regionalna”. Tradycyjna kuchnia polska przeżywa odrodzenie – aż 85% Polaków lubi
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�