Informacja prasowaPoznań, 20 lutego 2018 r.Zbyt wiele obowiązków każdego dnia, szybkie tempo życia oraz brak czasu na własne pasje czy zwykły relaks – to czynniki, które mogą wywoływać stres. Odczucie to znane jest w
Warszawa, 5 grudnia 2017 r.Poradnik dla na narciarzy i snowboardzistów, czyli o tym jak przygotować formę do bezpiecznego wypoczynku na stokuWiększość narciarzy i snowboardzistów doskonale zdaje sobie sprawę , że uprawianie
Porządki po remoncie – sprawnie i szybkoWszechobecny kurz, zacieki farby czy plamy po zaprawie to typowy poremontowy krajobraz w mieszkaniu. A jeśli mamy – jak to Polacy – w wakacyjnych planach pojechać jeszcze po takiej zmia
Radość konsumentów, paraliż sądów i mniej kapitału na kredytyZa korzystny dla frankowiczów wyrok Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej najpewniej zapłacą klienci banków. Kredyty hipoteczne nie będą tak łatwo dost
#ShareTheCare – nowa inicjatywa Procter & Gamble wspierająca równość w miejscu pracy, która tak naprawdę zaczyna się w domuProcter & Gamble (P&G) – koncern znany z wysokiej jakości produktów takich
Narzekacie, że Wasze dzieci, mężowie, żony siedzą non-stop na „fejsie”? W porównaniu do reszty Europy nie jest wcale tak tragicznie!Dzień bez mediów społecznościowych to dla wielu z nas dzień stracony. Trzeba sprawdzić
Czwarte największe miasto w Polsce. Najdłuższa ulica handlowa w Europie. Ścisła czołówka zwycięzców w światowym rankingu Lonely Planet na najciekawszą destynację 2019 roku. Czy wiecie już o jakim mieście mowa? Oczywiście
Zaduma i smutek – tak w Polsce kojarzy się przełom października i listopada. W krajach anglosaskich i w Meksyku to natomiast okazja do radosnego świętowania w gronie rodziny i znajomych. Znudziło wam się amerykańskie Hallowee
Myśląc o górach oczami wyobraźni widzimy przede wszystkim bajeczne krajobrazy. Tymczasem rejony położone wysoko ponad poziomem morza wyróżnia znacznie więcej, niż tylko malownicza rzeźba terenu. Nietypowe położenie geograf
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie