Wielkimi krokami zbliża się jedno z ulubionych świąt dzieci, także tych starszych – Mikołajki. Kto z nas, będąc maluchem, w wieczór poprzedzający 6. grudnia nie mógł z emocji zasnąć? A rano, jeszcze przed dzwonkiem
Informacja dla mediówPepsiCo zachęca absolwentów, aby odważyli się na więcej, dołączając do programu stażowego „Dare To Do More”Warszawa, 1 września 2020 rokuJako jeden z największych producentów żywności na świe
Czystym krokiem w Nowy Rok, czyli 6 sprytnych sposobów na szybkie porządki po imprezie sylwestrowejJedyną w swoim rodzaju sylwestrową noc chcesz spędzić z przyjaciółmi w domu bawiąc się na całego? Pamiętaj, im lepsza zabaw
Higiena snu – co na nią wpływa? Zdrowy sen jest niezbędny do prawidłowego funkcjonowania każdego człowieka. Z kolei jego zapotrzebowanie dla organizmu jest sprawą indywidualną, zależną coraz częściej od trybu życia oraz
Bezpieczne wietrzenie – Sharp KC G40EUWChoć o smogu mówi się najgłośniej w sezonie grzewczym, w aglomeracjach miejskich stężenie szkodliwych cząsteczek może przekraczać poziomy opisane przez WHO jako bezpieczne także
INFORMACJA DLA MEDIÓWGdańsk, 20 września 2017 r.Wielofunkcyjny kompleks Forum Gdańsk wzbogacił się o kolejną markę szwedzkiej grupy H&M – & Other Stories. To świetna wiadomość dla mieszkańców Trójmiasta i ca
UPAŁY? MAMY NA NIE SPOSÓB!Chociaż lato to jedna z tych pór roku, na które z niecierpliwością czekamy, wysokie temperatury potrafią być bardzo dokuczliwe. Upały niosą za sobą ryzyko odwodnieniai przegrzania organizmu, a na
Informacja prasowa, 23.05.2018Kleszcze – bardziej niebezpieczne niż myślisz– Każdy kleszcz jest niebezpieczny – alarmują lekarze. Przede wszystkim dlatego, że nie wiemy, które z nich są nosicielami niebezpiecznych dl
Znajdź chwilę na nietypowe święto –kulinarne inspiracje na Światowy Dzień ChlebaPieczywo, w tym głównie chleb, od pokoleń pozostaje jednym z podstawowych składników menu większości z nas – przeciętny Polak zjada śr
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�