Pyzata, złocista dynia jest prawdziwą królową jesieni. Cieszy kolorem, zachwyca smakiem,a w wielu domach zanim trafi do garnka, jest traktowana jako ozdoba. Dlaczego warto zaprosić ją do swojej kuchni? Odpowiedzi poszukaj u eksp
Walentynki – co najczęściej kupujemy dla naszej drugiej połówki?Co roku zastanawiamy się nad odpowiednim podarunkiem dla naszej drugiej połówki z okazji Walentynek. Jedni stawiają na drobny upominek, który z łatwością do
Informacja prasowaWarszawa, 2 grudnia 2019 r.Wymarzone ferie nastolatka? Obóz reżysersko-filmowy, wyjazd youtuberski i szkolenia z prowadzenia mediów społecznościowychMłodzi ludzie z utęsknieniem wyczekują zimowej przerwy.
Warszawa, 14 maja 2018 Informacja prasowaNie płacisz rachunków na czas?Oto z jakimi konsekwencjami musisz się liczyćUpomnienie mailem, przypomnienie o płatności smsem, w końcu pisemne wezwanie wysłane pocztą z groźbą egz
Warszawa, 23 września 2020Pandemia zmieniła nas na dobre –jakie zwyczaje zostaną z nami na dłużej?Świat zmienił się w ciągu kilku ostatnich miesięcy nie do poznania. Odkryliśmy inny wymiar ekologii, lokalności, zupełn
„KABARET NA ŻYWO WEDŁUG PARANIENORMALNYCH”POLSAT, JUŻ OD 9 WRZEŚNIAPiąty sezon programu „Kabaret na żywo” w jesiennej ramówce zostanie zaprezentowany w zmienionej formule. Do tej pory każdy odcinek miał innych prowad
Przewodnik podróżników życiaW związku z ukazaniem się w sprzedaży książki zatytułowanej „Jak się zabić, by zmartwychwstać”, rozmawiamy o drodze ludzkiego życia w metaforze podroży z jej autorem, Konradem Wilkiem, tr
Warszawa, 14 września 2017Poradnik o stabilizacji dla biegaczy, czyli jak unikać urazów i poprawiać swoje wyniki?Bieganie to obecnie jeden z najpopularniejszych sportów. Niestety wraz ze zwiększającą się liczbą biegaczy
Informacja prasowaGdynia, 7 października 2019 r.Magia lokalnych atrakcji w Mercure Gdynia CentrumMercure Local Days częścią kampanii #DiscoverLocalJuż w najbliższą środę, 9 października, wnętrza Mercure Gdynia Centrum wy
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie