Kiedy byliśmy dziećmi, czas spędzony na plaży – czy to przy brzegu lokalnej rzeczki, nad jeziorem czy też morzem – należał do najmilszych momentów lata. Pewnie niejeden z nas wspomina tę beztroskę z rozrzewnieniem… Dzi�
Warszawa, 26 października 2017 r.Prawie 70% polskich przedsiębiorców z sektora MŚP nie otrzymuje płatności za wystawione faktury w terminie. Ponad 13% respondentów 14. fali badania Bibby MSP Index czeka na uregulowanie należno
Łódź, 16 września 2019 r.Informacja prasowaFirma Atlas sponsorem VI Rubinstein Piano Festiwal14-19 października muzycznym świętem Maestro Rubinsteina w ŁodziMiędzynarodowy Festiwal Muzyczny im. Artura Rubinsteina to wydarz
Charakterystyczny wokal, nieschodzący z twarzy uśmiech i różowe włosy – tymi atrybutami Marta Gałuszewska podbiła serca widzów oglądających „The Voice of Poland”. W najbliższą sobotę podczas „Finału” The
Gliwice, 20.02.2018 r.Informacja prasowaBateria: towarzyszy nam codziennie, czasami ratuje też życieUrządzenia do magazynowania energii elektrycznej pokonały w swym rozwoju długą drogę. Począwszy od starożytnych narzędzi d
Informacja prasowa25 czerwca 2018, WarszawaGorący sezon koncertowy powoli rozkręca się na dobre. Niezależnie od tego, gdzie i na który z festiwali się wybierzemy ważne jest, byśmy mieli ze sobą kilka przydatnych akcesoriów.
Informacja prasowaKraków 25 listopada 2019 r.Wieczór lokalnych wrażeń w Mercure Kraków Stare MiastoLocal Days by Mercure częścią programu marki Discover LocalJuż 28 listopada gościnne wnętrza hotelu Mercure Kraków Stare
Warszawa, 22 marca 2018 r.Autor: Konrad Gałaj-Emiliańczyk, Ekspert ds. ochrony danych, ODO 24. Administrator bezpieczeństwa informacji, prawnik. Wykładowca licznych konferencji i seminariów, autor branżowych szkoleń z zakresu o
Warszawa, 17.07.2018 r.Zdobycie idealnego kontrahenta to – w dobie wciąż rosnącej konkurencji oraz wzrostu gospodarczego – nie lada wyzwanie, a przecież stały i wiarygodny partner biznesowy jest dziś podstawą prawidłowego
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie