Informacja prasowa25/10/2017Rozwiązanie UC wdrożone w Warszawie zostało uznane za najbardziej nowatorski europejski projekt w zakresie cyfrowej transformacjiNagroda Cyfrowej Transformacji CRN dla Warszawy i DamovoWarszawa, 25/10
ZNAMY JUŻ ZWYCIĘZCÓW KONKURSU NAUKOWEGO E(X)PLORY!Jakub Jędrzejewski i Michał Zwierz, uczniowie z Zespołu Szkół Technicznych w Ostrowie Wielkopolskim, którzy zbudowali silnik mikrofalowy zasilany energią elektryczną, wygral
Informacja prasowaWarszawa, 17 stycznia 2020 r.Jak przygotować dziecko do zimowych ferii? Ekspert radzi!Sezon ferii zimowych już tuż, tuż! Już 20 stycznia białe szaleństwo rozpoczną uczniowie z województwa podlaskiego i war
Informacja prasowaWarszawa, 3 października 2019 r.oPoranki dla wielu z nas oznaczają zrywanie się z łóżka w ostatniej chwili i wybieganie z mieszkania bez śniadania, aby tylko zdążyć na czas do pracy. Wydaje się, że o te
INFORMACJA PRASOWA8.01.2018, ŁódźNawet najbardziej zaawansowani narciarze muszą odpowiednio dobrze przygotować się do wyjazdu w góry. – Nie można wstać od biurka i pędzić na stok. Urazy podczas szusowania wynikają przed
Informacja prasowaZdradliwa klimatyzacja.Wraz z coraz cieplejszą aurą wielu z nas nie wyobraża sobie funkcjonowania bez klimatyzacji. Jednak nagminne korzystanie z jej dobrodziejstw i chłodnego nawiewu sprzyja wysuszaniu i probl
Kryzys klimatyczny trwa, a Polacy nie rezygnują z ogrzewania węglemPolacy coraz rzadziej do ogrzewania domu wybierają ekogroszek, wzrasta natomiast popularność drewna i węgla kamiennego – wynika z raportu Oferteo.pl. Przy wybo
Informacja prasowaTransformacja i trendy jakie rodzi – to temat tegorocznego Power Speech Maurizio Burrato, przedstawiciela zespołu projektowego Interprint, którego wysłuchać będzie można już za kilkanaście dni podczas �
Materiał prasowy, 23.07.2020Sąsiad sąsiadowi (i wspólnocie) wilkiem, czyli kiedy niewielki konflikt przeradza się w wojnę sądową i dlaczego mediacje pozwalają jej uniknąćJest pierwsza dekada nowego tysiąclecia. Spór mię
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie