Warszawa, 18 października 2019 r.Informacja prasowaPotwór z szafy, czyli czego boją się dzieci i jak radzić sobie z ich lękami?Dzieciństwo to czas beztroski, zabawy oraz… dziecięcych lęków. Maluchy w wieku przedszkolnym
Informacja prasowa25/10/2017Rozwiązanie UC wdrożone w Warszawie zostało uznane za najbardziej nowatorski europejski projekt w zakresie cyfrowej transformacjiNagroda Cyfrowej Transformacji CRN dla Warszawy i DamovoWarszawa, 25/10
Warszawa, 23 grudnia 2019Informacja prasowaŚwiętuj z głową!Zbliżający się okres świąteczny to czas, w którym wiele osób wpada w sidła nadmiernego konsumpcjonizmu. Wszechobecne reklamy i promocje kuszące nas z każdej st
Warszawa, XX września 2019IBIS STYLES ROZBUDZA KREATYWNOŚĆ – WYSTAWA NIEPOWTARZALNYCH FOTOGRAFII Z INSTAGRAMA#ibisStylesByUs to międzynarodowy konkurs fotograficzny przygotowany przez markę ibis Styles we współpracy z wiodą
Warszawa, 8 marca 2018 r. – Schneider Electric, lider transformacji cyfrowej w zarządzaniu energią i automatyce, był jednym z głównych partnerów merytorycznych 10. Forum Gospodarczego TIME, które trwało 5-6 marca w Warszawie.
23 stycznia 2020 r.Naukowcy UW i PW angażują się w ratowanie klimatuNaukowcy z Uniwersytetu Warszawskiego, którzy założyli spółki spin-off, przedstawiali rozwiązania wspierające ochronę środowiska. Potencjał prezentowany
Informacja prasowaWarszawa, 3 czerwca 2018r.5 sposobów na bezpieczne przechowywaniewartościowych przedmiotów podczas podróżyPodróżowanie do najdalszych zakątków świata to niesamowite doświadczenie. Można zobaczyć miejs
Praca dla miłośników słodyczy! Czy praca może być słodka? Na to pytanie odpowiadamy: TAK. Właśnie taką oferuje agencja zatrudnienia Manpower, która prowadzi rekrutację pracowników dla firmy Mondelēz International, świa
Warszawa, 28.03.2019 r.Czas na zmiany. 4 rzeczy, które warto zrobić tej wiosnyWiosna to okres wielkich przemian – nie tylko w naturze. Coraz dłuższe i cieplejsze dni budzą w nas chęć do życia, ale również pragnienie zmian
Dyskonty w oczach Polaków – case study marki KiKOd kilku lat możemy obserwować ewolucję dyskontów w Polsce. Ich pozycja na rynku wciąż się umacnia, a Polacy nieprzerwanie wybierają je jako miejsce robienia zakupów. Z czego