INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 31-01-2018PRZYGOTUJ DOMÓWKĘ Z MARIETĄ MARECKĄ. “DRINKI I PRZEKĄSKI Z MARIETĄ” DOSTĘPNE W BIEDRONCEMarieta Marecka, znana felietonistka, autorka książek kulinarnych i prezenterka telewizyjna
Warszawa, październik 2020Informacja prasowaZmiany klimatu to problem nie tylko przyszłych pokoleńW marcu tego roku Europejska Agencja Kosmiczna poinformowała, że lód na Grenlandii i Antarktyce topnieje 6-krotnie szybciej niż
Informacja prasowa9 kwietnia 2018, WarszawaPrzyszła wiosna, za chwilę z dna szafy wyjmiemy zwiewne sukienki i krótkie spodenki, które odkryją nasze niedoskonałości. Jak pozbyć się dodatkowych kilogramów po długiej zimie? J
Informacja prasowaWarszawa, 20 listopada 2019 r.Sałatkowe ziemniaki, czyli NIEzwykła odsłona kartofliMimo że ponad 50% respondentów, biorących udział w sondażu przeprowadzonymw ramach pierwszej edycji kampanii „Ziemniaki
Informacja prasowaWarszawa, 3 października 2017Studencie! Najwyższy czas zakończyć swoje najdłuższe wakacje! Wkrótce powrócisz do edukacyjnych obowiązków, wykładów i przyjaciół. Spotkania towarzyskie wymagają jednak od
KOMUNIKAT PRASOWYWarszawa, 16.09.2019Od soboty 7 września br. weszły w życie zmiany w Kodeksie pracy. Uległy im zapisy dotyczące dyskryminacji i równego traktowania, mobbingu, świadectwa pracy oraz przedawnienia roszczeń ze s
Warszawa, 26 października 2017 r.Prawie 70% polskich przedsiębiorców z sektora MŚP nie otrzymuje płatności za wystawione faktury w terminie. Ponad 13% respondentów 14. fali badania Bibby MSP Index czeka na uregulowanie należno
Informacja prasowa5 kwietnia 2018, WarszawaMiłośników sportu przybywa każdego roku, szczególnie na wiosnę, gdy po długiej zimie chcemy się pozbyć dodatkowych kilogramów. Jogging? Nordic walking? A może jazda na rowerze? Je
Domena naszych czasów: skrajne style życia, wspólne problemy zdrowotneSiedząca praca i niewłaściwa dieta, czy może intensywne treningi i brak czasu na regenerację? Te dwa skrajnie różne style życia są charakterystyczne dla
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�