Plan z datą realizacji – 9 nowych sklepów KiK w sezonie wakacyjnymRynek centrów handlowych w Polsce można określić mianem dojrzałego, czego objawem jest chociażby przybierający na sile trend modernizacji i przebudowy istnie
Nie ma wątpliwości, że biorąc szybki prysznic zużywamy mniej wody niż podczas kąpieli w wannie. Z okazji obchodzonego 22 marca Światowego Dnia Wody radzimy, jak korzystając z kabiny natryskowej oszczędzać jeszcze więcej.Pr
Warszawa, 25.07.2018 r.Informacja prasowa Działalność Google od dawna wykracza już poza usługi samej wyszukiwarki. Każdego dnia gromadzi ona niewyobrażalną ilość informacji korzystających z niej osób. Według raportu gs.s
Komunikat prasowy,Warszawa, 25 czerwca 2019 r. Jak sobie radzić podczas afrykańskich upałów?Komfortowy, przyjemny chłód w upalne dni? To możliwe!W najbliższych dniach temperatury mogą dochodzić nawet do 40 stopni Celsjusz
INFORMACJA PRASOWABolesławiec, 4 kwietnia 2017 r.Szybki powrót do gry – czyli jak radzić sobie z urazami i kontuzjami?Kontuzje są najczęstszą przyczyną zawieszenia aktywności sportowej, niekiedy nawet powodem przerwania k
Z powodu zmian klimatycznych wkrótce może zabraknąć żywności. Pomogą nowe technologie i zaawansowane dane z obserwacji Ziemi? W najbliższym czasie możemy być świadkami znacznego wzrostu cen żywności, a nawet jej deficytu
Nasz wiek, a ilość potrzebnego snu – czy ma znaczenie?Szacuje się, że przeciętny człowiek przesypia 1/3 swojego życia. Sen jest niezbędny do zachowania dobrego zdrowia, samopoczucia i energii. Jednak obok jakości naszeg
Aromatyczny wigilijny barszcz czerwonyPrzepis poleca Robert Muzyczka, szef kuchni Dworu Korona Karkonoszy!Składniki:– głowy karpia 2 szt.– marchew 3 szt.– pietruszka 2 szt.
Wiosna w ruch! Jak za nią nadążyć?Wiosną znowu chce się biegać, skakać, spacerować – znowu chce się żyć! O tym jak wspierać wiosenny przypływ sił i energii odpowiednią, zbilansowaną dietą, mówi dr Agnieszka Kozio�
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie