Warszawa, 1 maja 2017 r.FIRESTONE Headliners of Tomorrow: Wojtek Szczepanik zagra na Open’er Festival Drugą edycję konkursu FIRESTONE Headliners of Tomorrow wygrał młody kompozytor i pianista, który łączy muzykę klasyczną
Informacja prasowa9 maja 2018, WarszawaNajczęstsze błędy w bieganiuWraz z nadejściem wiosny, okoliczne parki i ulice coraz częściej zostają opanowane przez biegaczy. Piękna pogoda zachęca do wyjścia z domu i uprawiania jog
Niejeden użytkownik polskich dróg wyjeżdżając w poprzednich latach na długi weekend zauważył, że pomimo zwiększenia ilości aut osobowych, na niektórych odcinkach dróg krajowych oraz autostrad jedzie się jednak sprawniej.
Warszawa, 18 lipca 2019 rokuMake me!, czyli święto designu na Pasażu WiechaW tym tygodniu na słynnym warszawskim deptaku twórczy zapał spotka się z kreatywną pracą. W cyklu imprez „Pasaż Wiecha. Kultura w samym centrum”
Informacja prasowa, Warszawa, 14.05.2018 r.Deficyt pracowników na polskim rynku pracy sprawia, że firmy coraz częściej decydują się na zatrudnianie cudzoziemców. Najchętniej o etat w Polsce starają się obywatele państw z Eu
12 grudnia 2017 Cicha noc, spokojna noc… Niekoniecznie, zwłaszcza jeśli mowa o polowaniuna prezenty. Kolejki, walka o najlepsze ceny i poszukiwanie oryginalnych podarków. Jednym słowem: stres. Im bliższa perspektywa wyprawy na
Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”Kierunek „Dobry smak”! Choć po drodze nie zabraknie orientalnych akcentów, nie zapominamy o korzeniach. Zapraszamy do przygotowania dań, w których polskie składniki spotyka
Polne smaki – jadalne kwiaty i zioła w wakacyjnym menuNie trzeba być właścicielem ogrodu, by zbierać plony. Wystarczy wykorzystać w kuchni dziko rosnące rośliny, aby przekonać się, że stanowią one smaczne dopełnienie n
Z nami noga ci się nie powinieNajważniejszy, pierwszy krok masz już za sobą: wyszedłeś z domu. Rozpoczynając przygodę z bieganiem pamiętaj jednak, żeby podczas treningu zadbać także o swoje bezpieczeństwo. Brak odpowiedni
DTP – forma promocji zawsze na czasiePogłoski o śmierci papieru w dobie komunikacji cyfrowej są mocno przesadzone. Tradycyjna poligrafia oferuje dziś firmom mnóstwo atrakcyjnych form promocji. Czy warto z nich korzystać? A