Informacja prasowaBo wszystko się zmienia – Interprint na Łódź Design FestivalZmiana to najdonośniejszy trend naszych czasów. Jej wagi nie sposób przecenić. Dlatego właśnie ona – globalna transformacja i trendy
Informacja prasowaWarszawa, 19 czerwca2019r.Środki transportu miejskiego, zatłoczone ulice miast i najpopularniejsze miejsca turystyczne stanowią prawdziwą mekkę dla kieszonkowców. Wykorzystują oni nasze rozproszenie i dzięki
Warszawa, 31 lipca 2019Informacja prasowaCzy Europa poradzi sobie z historyczną suszą?Skutki zmian klimatu, zwłaszcza wzrost częstotliwości i intensywności zjawisk ekstremalnych, występujące w ostatnich kilku dekadach pogł�
Nowoczesne technologie powinny przede wszystkim poprawiać jakość codziennego życia. To właśnie dzięki nim sprzątanie nie jest już czynnością mało lubianą, a wręcz przyjemną. Jak to możliwe? Odpowiedzią są innowacyjne
Informacja prasowaWarszawa, 1 sierpnia 2019 r.Prokrastynacja – choroba naszych czasów czy uniwersalna wymówka?„Zrobię to jutro, przecież świat od tego nie zawali!”, „Zacznę się uczyć, ale dopiero od pełnej godzi
Nic na siłę – odpuść wystawne bale i przywitaj Nowy Rok w klimacie hyggeNadal nie wiesz, jak spędzić Sylwestra? Zastanawiasz się, którą propozycję wybrać, a na samą myśl o tym zaczyna boleć Cię głowa? Nie stresuj si�
Informacja prasowa z d. 10.10.2019Największe wydarzenie naukowe w Polsce.Gdynia E(x)plory Week startuje 23 październikaProjekty badawcze młodych naukowców z całego kraju, dyskusje ekspertów dotyczące przyszłości polskich sz
Informacja prasowaWarszawa, 10 kwietnia 2017Regionalna słodka Wielkanoc z bakaliamiReceptury tradycyjnych wielkanocnych słodkości przekazywane są w rodzinach z pokolenia na pokolenie. Sukces doskonałego mazurka, tkwi nie tylko
Warszawa, 29 grudnia 2017 r.3 porady – jak zadbać o porządek w mieszkaniu przy małym dzieckuPojawienie się w domu nowego członka rodziny to jeden z piękniejszych momentów, ale również duże wyzwanie, aby przystosować mies
Plan z datą realizacji – 9 nowych sklepów KiK w sezonie wakacyjnymRynek centrów handlowych w Polsce można określić mianem dojrzałego, czego objawem jest chociażby przybierający na sile trend modernizacji i przebudowy istnie