Warszawa, 29 września 2017 r.Polscy przedsiębiorcy jako jedyni w Europie pozytywnie oceniają szansę na poprawę swojej sytuacji gospodarczej w najbliższym czasie – wynika z badania Global Business Monitor opracowanego na zlecen
Informacja prasowa20 września 2019AURALiC ALTAIR G1Rasowe Brzmienie Serii G1AURALiC ALTAIR G1 to odpowiednik wcześniejszego modelu o tej samej nazwie, ale tym razem z przyrostkiem G1, który jednoznacznie określa, że mamy do cz
Plany to zadania z datą realizacji– KiK podsumowuje 2018 rok w PolscePrzekroczenie liczby 250 sklepów, działalność prospołeczna, osiągnięcie 1.000.000 polubień na fanpage marki na Facebooku, a co za tym idzie utrwalanie wi
KOMUNIKAT PRASOWYWarszawa, 5.12.2019Od 1 stycznia 2020 roku w życie wchodzi dawno zapowiadany mikrorachunek podatkowy, czyli tzw. indywidualny rachunek podatkowy, służący do wpłat PIT, CIT i VAT. Jego celem jest dostarczanie wp�
Warszawa, 24 maja 2018 r.Ponad połowa przedsiębiorców (prawie 53%) uważa, że płynność finansowa ich firm w ciągu najbliższych 6 miesięcy nie ulegnie zmianie. Mniejszy optymizm wykazuje 13% prowadzących biznesy, którzy spo
Warszawa, 22.02.2018Aktywnym biegaczem być… czyli 4 przykazania, bez których ani rusz!Bieganie na przestrzeni ostatnich lat bije rekordy popularności. Coraz więcej aktywnych osób nie poprzestaje na kilkuminutowym treningu na
Informacja prasowa23 kwietnia 2018, WarszawaZa pasem długi weekend majowy. Ciepłe promienie słoneczne tylko zapraszają, by spędzić go w plenerze. Jedni wybiorą biesiadowanie z grillem w roli głównej, inni rodzinny piknik w p
Warszawa, 07.01.2019 r.Informacja prasowaPierwsze finansowe kary w Europie są już nakładane. Niechlubnym przykładem została Portugalia. Organ nadzorczy w tym kraju – Comissão Nacional de Proteção de Dados (CNPD) –
Informacja prasowaWarszawa, 19 lutego 2018 r.Narty, snowboard jazda na łyżwach – zima to dla wielu osób czas sportowych szaleństw. Choć ruch na świeżym powietrzu może mieć zbawienny wpływ na organizm każdego z nas, to w�
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie