INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 12 czerwca 2018 rokuWakacje to czas urlopów, wypoczynku i ogólnego resetu. Chcemy zapomnieć
o codziennych obowiązkach, ale jednocześnie wolelibyśmy zachować w pamięci to, czego nauczyliśmy si�
Informacja prasowaWarszawa, 10.01.2020 r.Jak wytrwać w noworocznych postanowieniach? Dołącz do wyzwania Cardio Bunny Challenge!Początek roku to bardzo dobry czas na zmiany. Jednym z najczęściej wymienianych postanowień noworo
Komunikat prasowy Kraków, 29 września 2020r.MedApp nawiązał współpracę z Akademią Górniczo-Hutniczą im. Stanisława Staszica w KrakowieMedApp S.A. polska spółka technologiczno-medyczna specjalizując
Informacja prasowaWarszawa, 10 lutego 2020 r.Ostatni moment oferty First Minute na wakacje twojego dziecka!W czasie, gdy ostatnie województwa rozpoczynają ferie zimowe warto już pomyśleć nad planem na lato i zapewnić swoim poc
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 05-03-2018NAUKA POPRZEZ ZABAWĘ,CZYLI JAK RODZICE MOGĄ WSPIERAĆ SWOJE DZIECI W ROZWOJU.Nasza inteligencja w 50% jest uwarunkowana genetycznie, a w 50% stanowi wynik wpływów środowiskowych . Wiedząc
Warszawa, 6 grudnia 2017 r.Utrzymanie idealnego porządku w mieszkaniu nie jest proste, zwłaszcza w obliczu natłoku innych obowiązków. Sposoby są różne – niektórzy wybierają na sprzątanie jeden konkretny dzień w tygod
DTP – forma promocji zawsze na czasiePogłoski o śmierci papieru w dobie komunikacji cyfrowej są mocno przesadzone. Tradycyjna poligrafia oferuje dziś firmom mnóstwo atrakcyjnych form promocji. Czy warto z nich korzystać? A
Łódź, 29 stycznia 2020 r.Informacja prasowa„Bakaliowy podarunek” na Walentynki, czyli zdrowa przekąska zamiast czekoladekDzień Zakochanych jest obchodzony niemal na całym świecie i przybiera bardzo różną formę. W Pols
Koniec roku szkolnego oraz coraz gorętsze dni nieodzownie zwiastują rozpoczęcie sezonu wakacyjnego. I choć tegoroczne wczasy z pewnością będą zupełnie inne niż planowaliśmy to na początku roku, nie oznacza to, że dostarcz�
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie