Warszawa, 5 października 2017 r.5 kroków jak nauczyć babcię korzystania z InternetuCzym tak naprawdę jest Internet? Dlaczego w dzisiejszych czasach warto z niego korzystać? Czym różni się poczta elektroniczna od tradycyjnej?
INFORMACJA PRASOWA24.09.2020Wścieklizna – śmiertelna choroba zakaźna, przed którą możemy się chronićChoć wścieklizna u ludzi w Polsce zdarza się bardzo rzadko, a ogniska tej choroby wykrywane są w naszym kraju sporadyc
Narzekacie, że Wasze dzieci, mężowie, żony siedzą non-stop na „fejsie”? W porównaniu do reszty Europy nie jest wcale tak tragicznie!Dzień bez mediów społecznościowych to dla wielu z nas dzień stracony. Trzeba sprawdzić
Informacja prasowaWarszawa, 19 września 2019 r.Choć żyjemy w biegu i wydaje się, że brakuje nam czasu na przyjemności, okazuje się, że tracimy go z własnej winy. Najnowsze wyniki badań wskazują, że największe straty powo
Wielkie nazwiska, dobrze znane twarze, ciekawy program artystyczny, typowo krakowskie przysmaki i lekcja historii w tle – 12. października Hotel Mercure Kraków Stare Miasto świętował swoje pierwsze urodziny. Na uroczystej gali,
KEEN ? najlepsze buty na górskie wycieczkiLetnie upały już za nami, zatem właśnie zaczyna się najlepszy okres na długie, górskie wędrówki. Niezależnie od tego gdzie i na jak długo się wybierzemy, w naszej walizce zabrakn�
Informacja prasowa 14 grudnia 2017 r.Boże Narodzenie nieodłącznie kojarzy się nam z prezentami, którymi zostajemy obdarowani po zakończeniu kolacji wigilijnej. Ten moment stanowi uwieńczenie niecierpliwego oczekiwania, zwłas
Kraków, 17 września 2019 r. Informacja prasowaCity Break w Krakowie – we wrześniu bez tłumów!Wraz z końcem wakacji wielu turystów z Krakowa wyjechało i można odwiedzić to miasto ciesząc się nim w stu procentach. Pogoda
Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”Pierwsza atestacja żywności organizowana w ramach Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie” odbyła się w kwietniu 2011 roku. Od tego czasu, członkowie Loży E
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie