Warszawa, 24 lipca 2019INFORMACJA PRASOWA Mężczyzna się nie domyśli – zaplanuj dla niego zadania!Małgorzata Ohme radzi, jak dzielić się obowiązkami domowymiDomowe obowiązki takie jak gotowanie, sprzątanie czy opieka na
Jak podaje GUS liczba produkowanych przez nas śmieci stale wzrasta – w 2017 roku statystyczny Kowalski wygenerował 311 kg odpadów, podczas gdy rok później średnia wynosiła już 325 kg. Dlatego tak ważna jest segregacja w gosp
Wiosna w ruch! Jak za nią nadążyć?Wiosną znowu chce się biegać, skakać, spacerować – znowu chce się żyć! O tym jak wspierać wiosenny przypływ sił i energii odpowiednią, zbilansowaną dietą, mówi dr Agnieszka Kozio�
Kraków, 29 października 2019 r. Informacja prasowaRozwój pracowników jest naszą siłą!Konieczność podnoszenia kwalifikacji podyktowana zmieniającymi się wymaganiami klientów to motor napędowy szkoleń i indywidualnego po
Wypowiedź: Justyną Zajchowską, specjalistką WWF Polska ds. zrównoważonego rybołówstwa. Około 30% światowych zasobów ryb jest przełowionych, a aż 60% poławianych na najwyższym możliwym poziomie. Problem jest na tyle pow
Ubrania i przybory szkolne? Już nie – Polacy stawiają na tech-wyprawki szkolne• Na komputery i gadżety elektroniczne do wyprawki szkolnej w tym roku Polacy wydadzą co trzecią złotówkę – to tyle samo, co na podręczniki
Nowoczesne technologie powinny przede wszystkim poprawiać jakość codziennego życia. To właśnie dzięki nim sprzątanie nie jest już czynnością mało lubianą, a wręcz przyjemną. Jak to możliwe? Odpowiedzią są innowacyjne
Warszawa, 19 grudnia 2019 Podwyżki cen energii elektrycznej sprawiają, że miasta i gminy szukają sposobów na oszczędności. Szczecin redukuje ilość świątecznych iluminacji, Olsztyn odwołuje miejskiego sylwestra, a Chodzież
Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”Na wigilijnym stole zwykle króluje karp podawany na różne sposoby, istotną rolę odgrywają jednak także śledzie. W oczekiwaniu na Pierwszą Gwiazdkę zapraszamy do wypróbowa
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie