Szkoły przyszłości – jak technologia zmieni edukację?Warszawa, 27 stycznia 2020 – Postęp technologiczny zmienia przyzwyczajenia uczniów i nauczycieli. Już ponad 80% dzieci w wieku od 7 do 15 lat posiada telefon komórkowy,
Warszawa, 11 grudnia 2017 r.Być jak Adam Małysz. Nowe technologie pomagają w osiąganiu mistrzowskich wynikówZa to, czy sportowiec wygra zawody i stanie się mistrzem, odpowiada mózg; psychiczne nastawienie i gotowość do podj�
Aromatyczny wigilijny barszcz czerwonyPrzepis poleca Robert Muzyczka, szef kuchni Dworu Korona Karkonoszy!Składniki:– głowy karpia 2 szt.– marchew 3 szt.– pietruszka 2 szt.
Jeśli chcesz aktywne spędzać czas na świeżym powietrzu, także podczas chłodnych dni, doskonałym wyborem będzie nowa kolekcja na jesień i zimę marki Merrell. Niezależnie od tego czy jest to wyprawa w górach czy codzienne ob
Warszawa, 20 września 2019#IBISSTYLESBYUS – KREATYWNY WERNISAŻ W WARSZAWIEW czwartek, 19 września 2019, w hotelu ibis Styles Warszawa Centrum odbyła się kreatywna wystawa #ibisStylesByUs. W hotelowym wnętrzu w specjalnie zaar
Warszawa, 2.10.2017 r.Informacja prasowaTak jak w życiu, przeciwieństwa się przyciągają, a kontrasty mają wielką siłę. Wnętrze można „uszyć” ze skrawków, bawiąc się elementami o różnych wzorach. Przyda się tło
Prezent dla noworodka. Co podarować maluszkowi?Twoja siostra lub koleżanka niedawno urodziła dziecko? W takiej sytuacji nie pozostaje nic innego jak przywitać nowo narodzonego maluszka i pogratulować szczęśliwym rodzicom. Pojaw
Warszawiacy fotografują na czas. Czy w tym roku pobiją rekord?Choć to maraton, nie wymaga biegu. Przyda się za to aparat fotograficzny. Zasada jest prosta – dobra zabawa połączona z odkrywaniem miasta i realizacją pasji do fo
Informacja prasowa28 maja 2018, WarszawaPakowanie walizki: jak to zrobić szybko, sprawnie i jakich błędów unikać?Wielkimi krokami zbliżają się wakacje, a wraz z nimi pakowanie, które niestety w większości przypadków potr
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie