Informacja prasowaKraków, 3 grudnia 2019r.Prosta metoda na ograniczenie smoguZ czystym powietrzem i pełnym portfelemMiędzynarodowa konferencja naukowa „Jakość powietrza a efektywność energetycznaJPEE 2019” potwierdziła
Vertiv uznany za globalnego lidera rynku urządzeń do zdalnego zarządzania środowiskiem IT Warszawa, Polska [10 października 2019 r.] – Firma Vertiv została sklasyfikowana przez agencję analityczną IHS Markit jako jeden z
Alimenciarze zza kółka przechodzą na uboższą dietęSkuteczniejsza niż dotychczas egzekucja, a także wzmożone kontrole. W ten sposób rząd chce walczyć z nieuczciwymi alimenciarzami, pracującymi w branży transportowej, któ
Divoomseria głośnikówPixel Art oraz Caffé lineDivoom to producent, który dał się poznać dzięki perfekcyjnemu wykonaniu swoich produktów, ciekawej stylistyce, funkcjonalności ale przede wszystkim dzięki świetnym walorom
Warszawa, 19 października 2017 r.Kuszące słońcem lato skutecznie zniechęca do spędzania czasu na pracach domowych. Jesienią, kiedy aura nie sprzyja aktywnościom na świeżym powietrzu, dawkę wakacyjnej energii warto spożytko
Aż 44% Europejczyków narażonych jest na ten rodzaj hałasu, który negatywnie wpływa na zdrowie. To drugi, po zanieczyszczeniu powietrza, największy problem ekologiczny Unii Europejskiej.Długotrwałe przebywanie w miejscach, w k
Wielkimi krokami zbliża się jedno z ulubionych świąt dzieci, także tych starszych – Mikołajki. Kto z nas, będąc maluchem, w wieczór poprzedzający 6. grudnia nie mógł z emocji zasnąć? A rano, jeszcze przed dzwonkiem
Digitalizacja po Polsku – jak wypadamyna tle Europy?Warszawa, 13 czerwca 2018 – W opublikowanym przez Komisję Europejską raporcie dotyczącym stopnia digitalizacji państw członkowskich (DESI ) Polska zajęła 24. miejsce wś
Informacja prasowaWarszawa, 10 października 2017 r.W czasach zdominowanych przez nowoczesne technologie często zapominamy o tym, że nie tylko one stanowią dla nas wyzwanie. Dużą uwagę powinniśmy przyłożyć do zagadnienia pr
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie