Rodzic – pierwszy kibic małego sportowca. Jak skutecznie wspierać dziecko na boisku? Psychologowie i trenerzy juniorów są zgodni – wpływ rodziców na rozwój i postawę ich pociech na boisku jest nie do przecenienia. Niestety
Nowa kolekcja artystyczna Empiku „Rafał Olbiński for Empik” Motywy pojawiające się na plakatach i obrazach Rafała Olbińskiego wprowadzają widza w wyjątkowy, surrealistyczny świat. Znawcy sztuki z łatwością rozpoznają
Informacja prasowaPrzasnysz, 18.06.2019 r.Ekstremalne uprawianie sportu a dieta wegańskaWyczynowe uprawianie sportu bardzo często łączy się ze specjalną dietą. Nie brakuje sportowców, którzy zdecydowali się przejść na we
Warszawa, 2.10.2017 r.Informacja prasowaTak jak w życiu, przeciwieństwa się przyciągają, a kontrasty mają wielką siłę. Wnętrze można „uszyć” ze skrawków, bawiąc się elementami o różnych wzorach. Przyda się tło
Informacja prasowaWarszawa, 20.01.2020 r.Kross The Record. Marcin Korzonek i największe rowerowe wyzwanieMarcin Korzonek planuje wjechać rowerem na ponad 6000 metrów n. p. m. W styczniu rozpoczyna samotną wyprawę Kross The Reco
Informacja prasowaWarszawa, listopad 2017r.„Powiększenie”, czyli historia Polskiej Fotografii Mody W strefie The Designer Gallery w Galerii Mokotów można obejrzeć wystawę poświęconą Polskiej Fotografii Mody z lat 50-tych
Warszawa dn. 28.09.2017Informacja prasowaPodczas II edycji targów wyposażenia wnętrz Warsaw Home odbędą się dwie interesujące ekspozycje: „PLANY NA PRZYSZŁOŚĆ. Architektura Warszawyw projektach”, a także „Projektowa
Informacja prasowaWarszawa, 7 grudnia 2016 r.Bakalie – świąteczny „must have” nie tylko w kuchni Świąteczny dom pachnie korzennymi przyprawami i bakaliami. Stały się one nieodłącznym składnikiem przygotowywanych s
Informacja prasowa: Sedar S.A.Grudzień 2017Autorskie potrawy młodych kucharzy z Kurczakiem ZagrodowymFinał VII edycji projektu „Gotuj lokalnie” „Gotuj lokalnie” to program skierowany do szkół gastronomicznych w całej
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie