Inf. prasowa Warszawa, 01.07.2019NIEZBĘDNIK BIWAKOWICZA – JAK PRZYGOTOWAĆ SIĘ NA WAKACYJNĄ PRZYGODĘ? Na przestrzeni lat biwakowanie stało się jedną z najpopularniejszych form spędzania czasu na łonie nat
Nawet 7 mln ludzi rocznie umiera z powodu skażonego powietrza. Czy satelity mogą poprawić zdrowie mieszkańców miast?Zanieczyszczenie powietrza powoduje przedwczesną śmierć wielu ludzi, ma negatywny wpływ na gospodarkę, a naw
Zdalne przedszkole online w domu – czy jest możliwe?Zamknięcie szkół i przedszkoli to trudne wyzwanie, które wymaga od rodziców zorganizowania rodzinnego dnia na nowo. Rodzice wymieniają się opieką nad maluchem, wymyślają
Zbliżają się wakacje – uważaj na drodze!Latem ponad 60 procent Polaków wyrusza na wakacje własnymi samochodami. Wzmożony ruch i paradoksalnie świetne warunki atmosferyczne przyczyniają się do zwiększonej liczby wypadków
„KABARET NA ŻYWO WEDŁUG PARANIENORMALNYCH”POLSAT, JUŻ OD 9 WRZEŚNIAPiąty sezon programu „Kabaret na żywo” w jesiennej ramówce zostanie zaprezentowany w zmienionej formule. Do tej pory każdy odcinek miał innych prowad
Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”Racibórz, gdzie mieści się siedziba organizatorów programu promocyjnego „Doceń polskie”, obchodzi w tym roku jubileusz 800-lecia nadania praw miejskich. Z tej okazji, z ini
Informacja prasowa17 września 2019AURALIC VEGA G1+ gratis Apple iPAD 9,7”Wychodząc naprzeciw klientom, firma Auralic wraz z polskim dystrybutorem firmą MIP, oferuje do jednego ze swoich najnowszych produktów iPADa 9,7” jako
Wypadki, kradzieże i awarie to miliardowe straty dla firm –ograniczyć je mogą inteligentne systemy wideoWarszawa, 8 stycznia 2019 – W latach 2015–2017 w co trzeciej firmie doszło do wypadku w pracy . W pierwszym półroczu
Ubrania i przybory szkolne? Już nie – Polacy stawiają na tech-wyprawki szkolne• Na komputery i gadżety elektroniczne do wyprawki szkolnej w tym roku Polacy wydadzą co trzecią złotówkę – to tyle samo, co na podręczniki
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie