17 października 2019 r.Nowy spin-off z UW: szkodliwy chrom można wyeliminować bez szkody dla efektów wizualnychNa Uniwersytecie Warszawskim powstała spółkaspin-off o nazwie Inelco, która specjalizuje się w produkcji innowacy
Warszawa, 14 grudnia 2017 r.Porównanie Europy, Azji i Ameryki PółnocnejZ problemem niezapłaconej faktury przynajmniej raz w miesiącu styka się ponad połowa firm badanych w 14. fali badania Bibby MSP Index. Blisko dla co czwart
INFORMACJA PRASOWA8.01.2018, ŁódźNawet najbardziej zaawansowani narciarze muszą odpowiednio dobrze przygotować się do wyjazdu w góry. – Nie można wstać od biurka i pędzić na stok. Urazy podczas szusowania wynikają przed
Materiały prasowe, lipiec 2019 r.Wakacyjne podróże tylko z OCHNIK!Lato inspiruje do długo wyczekiwanych podróży, weekendowych eskapadi spontanicznych wyjazdów w nieznane. Zanim wyruszycie w drogę, sprawdźcie bogatą ofertę
Plan z datą realizacji – 9 nowych sklepów KiK w sezonie wakacyjnymRynek centrów handlowych w Polsce można określić mianem dojrzałego, czego objawem jest chociażby przybierający na sile trend modernizacji i przebudowy istnie
Tajemnica faktury za energię: gdzie ukryta jest nasza podwyżka?Nierzadko denerwujemy się na wysokie rachunki za prąd jednak właściwie nie wiemy, za co płacimy. Tymczasem na fakturę składa się mnóstwo czynników. Jak ją czy
Warszawa 6 września 2017 The Voice of Poland 9: Kosmiczne wokale na Kujawach i PomorzuCzas na kolejny odcinek „Przesłuchań w Ciemno”. Tym razem o tytuł „Najlepszego Głosu w Polsce” powalczą wokaliści z Kujaw i Pomorza.
Warszawa, 19.07.2018r.Nastroje handlowców w obliczu zakazu handlu w niedzielęOgraniczenie handlu w niedzielę dla ponad 37% przedsiębiorców oznacza utrudnienia w funkcjonowaniu ich firm – pokazuje 15. fala badania Bibby MSP Ind
Spotkanie technologii ze sportem, czyli jak narodziła się aplikacja NOINNPomysł na stworzenie NOINN – aplikacji mobilnej do typowania wyników sportowych dojrzewał w głowach jej twórców latami. Jako studenci często brali udz
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�