Informacja prasowa17 września 2019AURALIC VEGA G1+ gratis Apple iPAD 9,7”Wychodząc naprzeciw klientom, firma Auralic wraz z polskim dystrybutorem firmą MIP, oferuje do jednego ze swoich najnowszych produktów iPADa 9,7” jako
Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”Na wigilijnym stole zwykle króluje karp podawany na różne sposoby, istotną rolę odgrywają jednak także śledzie. W oczekiwaniu na Pierwszą Gwiazdkę zapraszamy do wypróbowa
Informacja prasowaWarszawa, 07.05.2018r.Ile kosztowało polski transport wejście do UE?Z początkiem maja, Polska obchodziła 14. rocznicę wejścia do Unii Europejskiej. W ciągu tego okresu, nastąpiło wiele zmian, które wpłyn
Wielkimi krokami zbliża się koniec roku szkolnego. Zanim jednak nasze pociechy wyjadą na kolonie i obozy wakacyjne, zastanawiamy się nad upominkami dla wychowawców czy ulubionych nauczycieli. Coraz częściej decydujemy się na tr
Kraków, 17 września 2019 r. Informacja prasowaCity Break w Krakowie – we wrześniu bez tłumów!Wraz z końcem wakacji wielu turystów z Krakowa wyjechało i można odwiedzić to miasto ciesząc się nim w stu procentach. Pogoda
Warszawa, sierpień 2020 r.Joe Holder jest Partnerem Dyson mieszkającym w Nowym Jorku, w USA. Będąc ekspertem z grona Nike master trainer Joe prowadzi regularną kolumnę fitness w GQ, przyczynia się do powstawania całego szereg
Informacja prasowa22 marca 2018, WarszawaChoć kolagen w większości z nas kojarzy się głównie jako „eliksir młodości”, to tak naprawdę nasz organizm zawdzięcza mu znacznie więcej. Odpowiednia jego ilość zapewnia nam n
Nie ma wątpliwości, że biorąc szybki prysznic zużywamy mniej wody niż podczas kąpieli w wannie. Z okazji obchodzonego 22 marca Światowego Dnia Wody radzimy, jak korzystając z kabiny natryskowej oszczędzać jeszcze więcej.Pr
Informacja prasowa Warszawa, 25.07.2018 r.5 niezawodnych sposobów na dobry start każdego dniaUtarło się, że od tego którą nogą
Informacja prasowaWarszawa, 26 listopada 2019 r.Jedzenie w domu, a może danie na wynos – czy Polacy jeszcze gotują?Niemal 93% Polaków biorących udział w badaniu przeprowadzonym w ramach III edycji kampanii „Warzywa i owoce