Materiał prasowy, 23.07.2020Sąsiad sąsiadowi (i wspólnocie) wilkiem, czyli kiedy niewielki konflikt przeradza się w wojnę sądową i dlaczego mediacje pozwalają jej uniknąćJest pierwsza dekada nowego tysiąclecia. Spór mię
Dlaczego tak trudno opiekunom prosić o pomoc?Wyniki ogólnopolskiego badania przeprowadzonego wśród osób opiekujących się swoimi przewlekle chorymi najbliższymi, realizowanego dla Fundacji NutriciaSzczera rozmowa to uniwersaln
RODO szansą na rozwój biznesu– raport Konica MinoltaWarszawa, 23 maja 2018 – Według badania opublikowanego przez Konica Minolta w pierwszym kwartale 2018 roku, aż 43% małych firm przyznaje, że nie ma wystarczającej wiedz
Informacja prasowaTrębki Nowe, 31 maja 2019r.?Wielkimi krokami zbliża się sezon ślubów, a panny młode czekają na przygotowane przez swoje świadkowe wydarzenia celebrujące ich ostatnie momenty przed zmianą stanu cywilnego.
Arbitraż online alternatywą dla sądów powszechnychWedług różnych szacunków arbitraż online jest nawet o 70% tańszy od tradycyjnych sądów, szczególnie w przypadku spraw, w których wartość sporu przekracza 200 tys. złot
Warszawa, 14 maja 2018 Informacja prasowaNie płacisz rachunków na czas?Oto z jakimi konsekwencjami musisz się liczyćUpomnienie mailem, przypomnienie o płatności smsem, w końcu pisemne wezwanie wysłane pocztą z groźbą egz
Informacja prasowa15/03/2018Za sprawą polskiej firmy Passus SA testy aplikacji internetowych staną się dużo łatwiejszeAppStresser – nowe narzędzie do automatyzacji testów aplikacji wwwJuż niedługo będzie można dużo ł
Warszawa dn. 28.09.2017Informacja prasowaPodczas II edycji targów wyposażenia wnętrz Warsaw Home odbędą się dwie interesujące ekspozycje: „PLANY NA PRZYSZŁOŚĆ. Architektura Warszawyw projektach”, a także „Projektowa
Informacja prasowa22 marca 2018, WarszawaChoć kolagen w większości z nas kojarzy się głównie jako „eliksir młodości”, to tak naprawdę nasz organizm zawdzięcza mu znacznie więcej. Odpowiednia jego ilość zapewnia nam n
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie