Informacja prasowa21.02.2020 r.Slow life w SzczawnicyMarzy Ci się prawdziwy relaks? Chcesz zwolnić, wziąć głęboki oddech i zregenerować siły w otoczeniu pięknej przyrody? A może masz ochotę na Wielkanoc poza domem i prawd
Warszawa, 18.05.2018 r.Informacja prasowa RODO – prawo dostosowane do wielkości przedsiębiorstwaZmiany w zakresie ochrony danych osobowych, które zaczną obowiązywać już za kilka dni, dotyczą wszystkich firm. Europejskie ro
Informacja prasowa, Warszawa, 16.05.2017Bezpieczny wyjazd na zieloną szkołęPodczas przygotowań do wycieczek autokarowych dla dzieci i młodzieży, jednym z najczęściej popełnianych przez organizatora błędów jest zbyt późn
materiał prasowy, 15 stycznia 2019Wysoka kara za brak dokumentu o badaniu technicznymJak donoszą przewoźnicy, węgierskie służby zaczęły wymagać podczas kontroli drogowych okazania dokumentu potwierdzającego przeprowadzenie
Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”INFORMACJA PRASOWAJuż 25 sierpnia obchodzimy Dzień polskiej żywności. Tegoroczna, 7. edycja tego święta tradycyjnie już, ma za zadanie przypomnieć, jak bogatym kulinarnym d
Zbliżają się wakacje – uważaj na drodze!Latem ponad 60 procent Polaków wyrusza na wakacje własnymi samochodami. Wzmożony ruch i paradoksalnie świetne warunki atmosferyczne przyczyniają się do zwiększonej liczby wypadków
POSADŹ 100 000 DĘBÓW ZE SZTYGAREM!Producent EKOGROSZKU SZTYGAR® – SYNERGIO GROUP SA – sfinansuje jesienią 2019 roku posadzenie 100.000 dębów. Las dębowy zostanie odnowiony w Nadleśnictwie Rytel, który najbardziej
Warszawiacy fotografują na czas. Czy w tym roku pobiją rekord?Choć to maraton, nie wymaga biegu. Przyda się za to aparat fotograficzny. Zasada jest prosta – dobra zabawa połączona z odkrywaniem miasta i realizacją pasji do fo
Informacja prasowaWarszawa, 11 lipca 2019 Sezon urlopowo-wakacyjny w pełni. Choć niektórzy wolą bierny wypoczynek spędzony na plażowym ręczniku na piaszczystej plaży, inni do relaksu potrzebują aktywności i ruszają na gór
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie