Pomimo zaniku tradycji wielopokoleniowych domów Polacy cenią swoich dziadków. Jak wynika z badania opinii marki Optima Polacy najbardziej cenią swoich dziadków za ciepło i uśmiech (48,2%), a ponad połowa z nas chciałaby wyrazi
Warszawa, 5 kwietnia 2018 r.Jury pod przewodnictwem Brodki, wybrało trzech finalistów konkursu FIRESTONE Headliners of Tomorrow. W tym roku szansę występu na Open’er Festival otrzymali Agata Karczewska, zespół ugla oraz Wojtek
Warszawa, 12 stycznia 2018 r.Relacje biznesowe z Niemcami – przedsiębiorco sprawdź, czy to dobry moment na rozpoczęcie współpracy Niemieccy przedsiębiorcy są pozytywnie nastawieni do stanu rodzimej gospodarki, jak i wzrostu
Warszawa, 14.08.2018 r.Informacja prasowaRODO ukształtowało nowe stanowisko – inspektora ochrony danych (IOD), wzbudza ono wątpliwości i pytania dotyczące tego, kto może ubiegać się o pełnienie tej funkcji, a także kiedy
Zmiana czasu na zimowy – co z tachografem?W weekend tj. w nocy z 26 na 27 października przestawiamy zegarki na czas zimowy (z godziny 3 na godzinę 2). Co w sytuacji zmiany czasu letniego na zimowy powinni zrobić kierowcy, aby mie
Z dobrym eventem jest jak z odpaleniem rakiety: wszystko trzeba bardzo dokładnie zaplanować i przygotować w najdrobniejszych szczegółach. Ale właśnie dzięki temu wrażenia mogą być niezapomniane, żeby nie powiedzieć – kos
Pod czym spać latem? Porady eksperta WendreSposobów by poradzić sobie z upałem w ciągu dnia jest mnóstwo, jednak co zrobić kiedy noce pod kołdrą okazują się zbyt gorące, a otwarte okno nie przynosi ulgi? Latem spokojny i
KOMUNIKAT PRASOWYWarszawa, 25.06.2019Już od 1 lipca br. wszystkie firmy zatrudniające minimum 250 pracowników będą miały obowiązek zapisania pracownika do Pracowniczych Planów Kapitałowych. To już więc ostatnie dni na przy
Warszawa, 5 października 2017 r.5 kroków jak nauczyć babcię korzystania z InternetuCzym tak naprawdę jest Internet? Dlaczego w dzisiejszych czasach warto z niego korzystać? Czym różni się poczta elektroniczna od tradycyjnej?
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie