Informacja dla mediów PepsiCo zachęca absolwentów, aby odważyli się na więcej, dołączając do programu stażowego „Dare To Do More” Warszawa, 1 września 2020 roku Jako […]
Dyskonty w oczach Polaków – case study marki KiK Od kilku lat możemy obserwować ewolucję dyskontów w Polsce. Ich pozycja na rynku wciąż się umacnia, […]
Informacja prasowa Warszawa/Brześć Kujawski 29.06.2018 r. Top 5 przekąsek na lato Przed nami lato, ulubiona pora roku wielu osób. Podczas upałów warto zmienić nie tylko […]
Kto z nas z rozczuleniem nie wspomina chwil spędzonych w szkolnej ławce, ówczesnych przyjaźni, pierwszych miłości oraz przyspieszonego bicia serca przed wagarami? Często lubimy wracać […]
KOMUNIKAT PRASOWY Warszawa, 16.09.2019 Od soboty 7 września br. weszły w życie zmiany w Kodeksie pracy. Uległy im zapisy dotyczące dyskryminacji i równego traktowania, mobbingu, […]
Kilka lat temu skrótowiec FOMO (fear of missing out) opisujący nerwową potrzebę zerkania co chwilę na smartfon królował w mediach. Wielu z nas identyfikowało się […]
Plany to zadania z datą realizacji – KiK podsumowuje 2018 rok w Polsce Przekroczenie liczby 250 sklepów, działalność prospołeczna, osiągnięcie 1.000.000 polubień na fanpage marki […]
#ShareTheCare – nowa inicjatywa Procter & Gamble wspierająca równość w miejscu pracy, która tak naprawdę zaczyna się w domu Procter & Gamble (P&G) – koncern […]
Tajemnica faktury za energię: gdzie ukryta jest nasza podwyżka? Nierzadko denerwujemy się na wysokie rachunki za prąd jednak właściwie nie wiemy, za co płacimy. Tymczasem […]
Jaka powinna być idealna spacerówka? Zwrotna, lekka w prowadzeniu, wygodna. Na tyle duża, aby zapewniała dziecku wygodę podczas spaceru, jednocześnie zaś na tyle kompaktowa, aby […]