INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 07 maja 2018 r.CODZIENNE SPACERY – STAŁY ELEMENT DNIA POLSKICH MAM!Prawie 100% mam, które wzięły udział w ankiecie marki NUK, codziennie wychodzi na dwór ze swoim dzieckiem. Jest to stała akt
Nawet 7 mln ludzi rocznie umiera z powodu skażonego powietrza. Czy satelity mogą poprawić zdrowie mieszkańców miast?Zanieczyszczenie powietrza powoduje przedwczesną śmierć wielu ludzi, ma negatywny wpływ na gospodarkę, a naw
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 22 października 2019 r. Czy rosnąca popularność samochodów elektrycznych wpływa na proces nabywania pojazdów przez klientów?Innowacje zmieniają zachowania konsumentów – to prawda znana już od
Kto z nas z rozczuleniem nie wspomina chwil spędzonych w szkolnej ławce, ówczesnych przyjaźni, pierwszych miłości oraz przyspieszonego bicia serca przed wagarami? Często lubimy wracać do tych wspomnień, szukamy wtedy starych z
Informacja prasowaWarszawa, 10 października 2019 r.Nie masz pomysłu na spędzenie długich, jesiennych wieczorów? Nigdy nie jest za późno, aby rozpocząć przygodę z… tańcem! Rozładujesz całotygodniowe napięcie, obniżysz
CHIC DESIGN BY SOFITELPRAPREMIERA WYSTAWY MAURYCEGO ŚMIERZCHALSKIEGO Warszawa, 13 listopada 2018 r.Marka Sofitel Hotels & Resorts zaprasza na prapremierę wystawy fotografii CHIC DESIGN BY SOFITEL, która w połowie listopad
INFORMACJA PRASOWA8.01.2018, ŁódźNawet najbardziej zaawansowani narciarze muszą odpowiednio dobrze przygotować się do wyjazdu w góry. – Nie można wstać od biurka i pędzić na stok. Urazy podczas szusowania wynikają przed
Plan z datą realizacji – 9 nowych sklepów KiK w sezonie wakacyjnymRynek centrów handlowych w Polsce można określić mianem dojrzałego, czego objawem jest chociażby przybierający na sile trend modernizacji i przebudowy istnie
28 grudnia 2017, WarszawaPrzepis na udaną domówkę sylwestrowąWraca moda na imprezy organizowane w domu. Chcąc spotkać i pobawić się w towarzystwie przyjaciół i znajomych, coraz częściej decydujemy się na taką formę zab
Pomimo zaniku tradycji wielopokoleniowych domów Polacy cenią swoich dziadków. Jak wynika z badania opinii marki Optima Polacy najbardziej cenią swoich dziadków za ciepło i uśmiech (48,2%), a ponad połowa z nas chciałaby wyrazi