Informacja prasowaWarszawa, 13 sierpnia 2019 r.Nie trać czasu w korku! 4 porady, jak produktywnie wykorzystać czas na zatłoczonej ulicyJeżeli pracujesz lub mieszkasz w dużym mieście i wyjeżdżasz na ulice w okolicach porannyc
„OGRÓD PO SĄSIEDZKU” W NOVOTEL GDAŃSK CENTRUMNovotel Gdańsk Centrum udowadnia po raz kolejny, że obiekt hotelowy może być ważnym i aktywnym członkiem lokalnej społeczności. Hotel zaprosił swoich gości i sąsiadów do
4 czerwca 2019 r.Za 30 lat ludziom zabraknie jedzenia – jeśli biznes nie będzie lepiej współpracować z naukowcamiW 2050 roku ludność na Ziemi będzie potrzebować dwukrotnie więcej żywności niż obecnie, a na razie wszyst
Jak odżywić mózg przed klasówką? Czas na konkurs SIŁA UMYSŁU!Kategoria :Data publikacji: 19.02.2018Nie ma sprawnego działania ludzkiego organizmu bez sprawnie działającego mózgu, w którym powstaje każda myśli i uczuc
Turniej „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” wkracza w decydującą fazę. W dniach4 – 27 kwietnia w każdym województwie wyłonione zostaną najlepsze zespoły dziewcząti chłopców w wieku od 8 do 12 lat. Mistrzowie w
Budżet bez deficytu? Oby się udało!26-08-2019 | 15:16 | WarszawaBudżet na 2020 r. bez deficytu byłby znaczącym krokiem do uzdrowienia polskiej gospodarki – uważają Pracodawcy RP. Realizacja takiego planu wydatków nie b
Warszawa, 1 maja 2017 r.FIRESTONE Headliners of Tomorrow: Wojtek Szczepanik zagra na Open’er Festival Drugą edycję konkursu FIRESTONE Headliners of Tomorrow wygrał młody kompozytor i pianista, który łączy muzykę klasyczną
Z powodu zmian klimatycznych wkrótce może zabraknąć żywności. Pomogą nowe technologie i zaawansowane dane z obserwacji Ziemi? W najbliższym czasie możemy być świadkami znacznego wzrostu cen żywności, a nawet jej deficytu
Informacja prasowaWarszawa, 19 lutego 2018 r.Narty, snowboard jazda na łyżwach – zima to dla wielu osób czas sportowych szaleństw. Choć ruch na świeżym powietrzu może mieć zbawienny wpływ na organizm każdego z nas, to w�
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�