Informacja prasowaPaździernik 2019Nineboty – potomkowie segway’ówWraz z rozwojem elektromobilności, na polskich ulicach pojawiają się kolejne nowości. Jak podaje Jakub Tomasiczek z firmy JBTS, w niedługim czasie będz
Informacja prasowaPrzasnysz, 04.11.2019 r.Jak przygotować rower na zimę?Poradnik dla właścicieli jednośladówNiskie temperatury, miejskie ulice pełne błota pośniegowego i soli. Nie są to idealne warunki do jazdy rowerze. N
Wiosna w ruch! Jak za nią nadążyć?Wiosną znowu chce się biegać, skakać, spacerować – znowu chce się żyć! O tym jak wspierać wiosenny przypływ sił i energii odpowiednią, zbilansowaną dietą, mówi dr Agnieszka Kozio�
Informacja prasowa – PrestoLipiec 2018Dom pachnący latem!Mamy wakacje! Presto zaprasza do rajskiej krainy, w której intensywne aromaty soczystych owoców wypełniają wnętrza domów… Poczuj wibrujący miks ananasa i mango
Informacja prasowaWarszawa, 16 października 2019 r.Polacy na tropie urodzinowych prezentów*Wyniki ankiety PAYBACK Opinion PollUrodziny to wyjątkowy dzień w roku. Dla jednych jest to świetna okazja, by spotkać się z najbliżs
ZNAMY JUŻ ZWYCIĘZCÓW KONKURSU NAUKOWEGO E(X)PLORY!Jakub Jędrzejewski i Michał Zwierz, uczniowie z Zespołu Szkół Technicznych w Ostrowie Wielkopolskim, którzy zbudowali silnik mikrofalowy zasilany energią elektryczną, wygral
Informacja prasowa22 marca 2018, WarszawaChoć kolagen w większości z nas kojarzy się głównie jako „eliksir młodości”, to tak naprawdę nasz organizm zawdzięcza mu znacznie więcej. Odpowiednia jego ilość zapewnia nam n
Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”Zapraszamy na obiad! Na dobry początek tatar, później krem z brokułów i stek z polędwiczki, a na deser sernik. Inspiracjami kulinarnymi dzielą się laureaci programu promocyj
KOMUNIKAT PRASOWY – TALLIN, 02.12.2019TALLIN W DŹWIĘKACH IBIS MUSIC!Znana ze swojej pasji do muzyki, marka ibis nie przestaje wspierać wschodzących artystów w rozwoju ich muzycznej kariery. W zeszły piątek, 29 listopada
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie