Warszawa, 31 sierpnia 2017Klinika Ortopedii i Rehabilitacji Enel-Sport z kampanią „NIC CIĘ NIE POKONA” z udziałem Andrzeja Bargiela 1 września wystartuje kampania Kliniki Ortopedii i Rehabilitacji ENEL-SPORT promowana hasłem
Warszawa, 5 kwietnia 2018Dzieci kochają swoich sportowych idoli, dlatego marka Beko przy współpracy z FC Barcelona, organizuje konkurs, w którym do wygrania jest wyjazd do Barcelony i spotkanie z piłkarzami najpopularniejszej dru
Kto z nas z rozczuleniem nie wspomina chwil spędzonych w szkolnej ławce, ówczesnych przyjaźni, pierwszych miłości oraz przyspieszonego bicia serca przed wagarami? Często lubimy wracać do tych wspomnień, szukamy wtedy starych z
Warszawa, 25 czerwca 2020 r.Czym jest walking? Maszeruj jak Robert Korzeniowski!Nowy masowy trend wśród aktywnych PolakówCiepłe letnie i słoneczne dni zachęcają do wyjścia z domu oraz aktywnego spędzania wolnego czasu – s
Cukier w diecie sportowca: jak radzić sobie z zapotrzebowaniem na słodycze, by pozostać fit i nie obrosnąć tkanką tłuszczową?Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić
Efekt Fake news (w biznesie, nauce, mediach)07-12-2017 | 10:49 | WarszawaInternet jest główną wylęgarnią fake news’ów uważa trzy czwarte respondentów, którzy wzięli udział w badaniu PAYBACK Opinion Poll. Problem fałszyw
INFORMACJA PRASOWA24.09.2020Wścieklizna – śmiertelna choroba zakaźna, przed którą możemy się chronićChoć wścieklizna u ludzi w Polsce zdarza się bardzo rzadko, a ogniska tej choroby wykrywane są w naszym kraju sporadyc
Warszawa, 5 kwietnia 2018 r.Jury pod przewodnictwem Brodki, wybrało trzech finalistów konkursu FIRESTONE Headliners of Tomorrow. W tym roku szansę występu na Open’er Festival otrzymali Agata Karczewska, zespół ugla oraz Wojtek
Pizza Hut w ofercie PizzaPortal.plSpecjalna promocja tylko dla użytkowników serwisu!Z pepperoni, ananasem, a może wegetariańska? Od 16 października do 12 listopada wielbiciele gorącej pizzy prosto z pieca będą mogli zamawiać
Pomimo zaniku tradycji wielopokoleniowych domów Polacy cenią swoich dziadków. Jak wynika z badania opinii marki Optima Polacy najbardziej cenią swoich dziadków za ciepło i uśmiech (48,2%), a ponad połowa z nas chciałaby wyrazi