Efekt Fake news (w biznesie, nauce, mediach)07-12-2017 | 10:49 | WarszawaInternet jest główną wylęgarnią fake news’ów uważa trzy czwarte respondentów, którzy wzięli udział w badaniu PAYBACK Opinion Poll. Problem fałszyw
Kraków, 29 października 2019 r. Informacja prasowaRozwój pracowników jest naszą siłą!Konieczność podnoszenia kwalifikacji podyktowana zmieniającymi się wymaganiami klientów to motor napędowy szkoleń i indywidualnego po
Warszawa, 18 marca 2020 r.KOMUNIKAT PRASOWYBank Pocztowy podnosi limit płatności bez konieczności podawania kodu PIN do 100 złotych w transakcjach zbliżeniowychRusza usługa Bank Pocztowy GotowyBank Pocztowy podwyższył limi
Już 8 listopada rozpocznie się Audio Video Show – druga co do wielkości w Europie wystawa dedykowana najlepszym urządzeniom ze świata dobrego dźwięku i obrazu. Stałym elementem wydarzenia jest specjalna strefa słuchawek, kt�
Turniej „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” wkracza w decydującą fazę. W dniach4 – 27 kwietnia w każdym województwie wyłonione zostaną najlepsze zespoły dziewcząti chłopców w wieku od 8 do 12 lat. Mistrzowie w
Barbie stawia na świadomość!Obrazy, dźwięki, szum informacyjny – to wszystko z czym dzieci stykają się na co dzień w dawkach przekraczających ich możliwości poznawcze. Wielość bodźców, które docierają do najmłodszy
Dlaczego tak trudno opiekunom prosić o pomoc?Wyniki ogólnopolskiego badania przeprowadzonego wśród osób opiekujących się swoimi przewlekle chorymi najbliższymi, realizowanego dla Fundacji NutriciaSzczera rozmowa to uniwersaln
komunikat prasowy 4 czerwca.2019Europa Środkowo-Wschodnia kontra stara Unia.Oto prawdziwy powód powstania pakietu mobilności.W 2017 roku kierowcy polskich przedsiębiorstw transportowych przejechali ponad 335 milionów tonokilome
Informacja prasowa15/03/2018Za sprawą polskiej firmy Passus SA testy aplikacji internetowych staną się dużo łatwiejszeAppStresser – nowe narzędzie do automatyzacji testów aplikacji wwwJuż niedługo będzie można dużo ł
Informacja prasowaWarszawa, 14 czerwca 2019 r.Martyna Wojciechowska Osobą Wysokiej ReputacjiPremium Brand 2019Za nami 14. edycja badania reputacji osób, marek, firm i miast „Premium Brand”. Statuetka w kategorii Osoba Wysoki