Informacja prasowaWarszawa, XX lutego 2018 r.W okresie ferii zimowych często decydujemy się na aktywny wypoczynek na stoku. Nieważne czy wybieramy narty, czy snowboard – nie powinniśmy mieć problemów z dostrzeżeniem potencja
6 marca 2018, WarszawaAnd The Oscar goes to…Wczorajszej nocy odbyła się wyczekiwana przez fanów filmów, mody i muzyki oscarowa gala. Amerykańska Akademia Filmowa już po raz 90. przyznała najważniejsze nagrody dla filmów i
Cybermanipulacje, fake newsy, przejmowanie urządzeń – sztuczna inteligencja na celowniku przestępców Kraków, 18 lipca 2019 r. – Nowe badanie, przeprowadzone w ramach europejskiego projektu SHERPA , wskazuje, że cyberprzestę
Czysta przyjemność sprzątania – żegnamy łazienkowe koszmaryPorządki w łazience stale należą do czołówki najmniej lubianych domowych obowiązków. Nic dziwnego. Utrzymanie nieskazitelnej czystości i higieny w pomieszczeni
RODO szansą na rozwój biznesu– raport Konica MinoltaWarszawa, 23 maja 2018 – Według badania opublikowanego przez Konica Minolta w pierwszym kwartale 2018 roku, aż 43% małych firm przyznaje, że nie ma wystarczającej wiedz
Materiał prasowy 13.02.2019Przewoźniku płacz i płać, czyli o wynagrodzeniach minimalnych w EuropiePłaca minimalna w Polsce stale wzrasta od 2000 roku. Nowe stawki mają zastosowanie do wszystkich zawodów i branż, niezależnie
Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”Każdy z laureatów programu promocyjnego „Doceń polskie” otrzymuje pakiet aż 12 różnorodnych narzędzi wspierających jego działalność. Profesjonalne zdjęcia żywności
Bezpieczne wietrzenie – Sharp KC G40EUWChoć o smogu mówi się najgłośniej w sezonie grzewczym, w aglomeracjach miejskich stężenie szkodliwych cząsteczek może przekraczać poziomy opisane przez WHO jako bezpieczne także
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie