02 października 2017, LightscapeTo już pewne! Prestiżowy konkurs Fresh Faces World zawita do Łodzi 29 października w trakcie trwania pierwszej edycji Fashion Industry Days w Sukcesji, gdzie odbędzie się jego casting regionalny.
Warszawa, 15 lutego 2018 r.Brodka w poszukiwaniu wschodzących gwiazd,czyli III. edycja konkursu FIRESTONE Headliners of TomorrowWłaśnie rusza III. edycja FIRESTONE Headliners of Tomorrow. Przewodniczącą Jury i ambasadorką konk
Inf. prasowa Warszawa, 27.05.2019Lato to jedna z najbardziej wyczekiwanych pór roku. Jednak obok słońca i wysokich temperatur, przynosi nam także dokuczliwe owady. Ich ukąszenia mogą wywołać ból, obrzęk i swęd
Prawo antysmogowe – co zmieni? Czy powietrze będzie czystsze?lubSezon grzewczy w pełni – co ze smogiem?Uchwały antysmogowe w Małopolsce i na Śląsku weszły w życie. Jeszcze w tym roku podobne działania obejmą Mazows
Czysta przyjemność sprzątania – żegnamy łazienkowe koszmaryPorządki w łazience stale należą do czołówki najmniej lubianych domowych obowiązków. Nic dziwnego. Utrzymanie nieskazitelnej czystości i higieny w pomieszczeni
Informacja prasowaWarszawa, 26 listopada 2019 r.Jedzenie w domu, a może danie na wynos – czy Polacy jeszcze gotują?Niemal 93% Polaków biorących udział w badaniu przeprowadzonym w ramach III edycji kampanii „Warzywa i owoce
Przed nami najbardziej oczekiwany okres w roku – Święta Bożego Narodzenia. Statystycznie to właśnie w grudniu wydajemy najwięcej pieniędzy, zarówno na przygotowanie samej Wigilii, jak i na prezenty dla najbliższych. Często
Satelitarna rewolucja w rolnictwie Suszą objęte są już wszystkie województwa w kraju i wszystkie rodzaje upraw. Tegoroczne plony będą mniejsze niż przewidywano, to już pewne. W zwiększaniu wydajności w rolnictwie, mimo trud
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 5 kwietnia 201821-22 kwietnia w Warszawie rządzić będą Ekocuda. Dla miłośników kosmetyków inspirowanych naturą to wyjątkowy weekend. W prestiżowej lokalizacji przy ulicy Brackiej, w Domu Towaro
Warszawa, 5 kwietnia 2018Dzieci kochają swoich sportowych idoli, dlatego marka Beko przy współpracy z FC Barcelona, organizuje konkurs, w którym do wygrania jest wyjazd do Barcelony i spotkanie z piłkarzami najpopularniejszej dru