Back to school – przenieś odporność swojego dziecka na wyższy poziomPrzed nami długo wyczekiwany powrót do szkoły. Zarówno dzieci, jak i ich rodzice cieszą się z tego jak nigdy dotąd, jednak radość zakłóca cień niepe
Informacja prasowaWarszawa, 22.08.2017 r.Wakacje powoli dobiegają końca. Najbliższe dni mogą okazać się szczególnie trudne i niebezpiecznie dla kierowców. Jak podaje Komenda Główna Policji do największej liczby wypadków d
Przewodnik podróżników życiaW związku z ukazaniem się w sprzedaży książki zatytułowanej „Jak się zabić, by zmartwychwstać”, rozmawiamy o drodze ludzkiego życia w metaforze podroży z jej autorem, Konradem Wilkiem, tr
Informacja prasowaWarszawa, 21 stycznia 2020 r.Burger czy sałatka? – Polacy coraz chętniej eliminują mięso z dietyCoraz więcej osób deklaruje rezygnację z mięsa lub znacząco ogranicza jego spożycie – niespełna 12% prz
¬Włocławek, 12 lutego 2018 r.Babeczki i miłosne kupony – przewrotny pomysł na WalentynkiNie trzeba wiele, by wyrazić gorące uczucia. Wystarczy dobry pomysł i odrobina zaangażowania. Niech Walentynki będą tylko pretekste
Grillowanie należy do naszych ulubionych form spędzania czasu wolnego. Może więc wydawać się, że nie ma ono przed nami żadnych tajemnic. Okazuje się jednak, że sporo ciekawego na jego temat mają do powiedzenia badacze i eksp
Zdalne przedszkole online w domu – czy jest możliwe?Zamknięcie szkół i przedszkoli to trudne wyzwanie, które wymaga od rodziców zorganizowania rodzinnego dnia na nowo. Rodzice wymieniają się opieką nad maluchem, wymyślają
Informacja prasowaGdynia, 10 października 2019 r.Za nami pierwsza odsłona Local Days by Mercurew Mercure Gdynia CentrumMercure Local Days częścią kampanii #DiscoverLocalW hotelu Mercure Gdynia Centrum, odbyła się pierwsza o
Samotne wyjście na boisko15.05.2017Wczorajszy mecz między drużynami Legii Warszawa i Bruk-Betu Termalica Nieciecza był inny, niż wszystkie. Przed spotkaniem dziecięca eskorta wyszła na boisko sama, bez piłkarzy. W Międzynaro
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie