Ubrania i przybory szkolne? Już nie – Polacy stawiają na tech-wyprawki szkolne• Na komputery i gadżety elektroniczne do wyprawki szkolnej w tym roku Polacy wydadzą co trzecią złotówkę – to tyle samo, co na podręczniki
Artykuły gospodarstwa domowego inaczej – do czego wykorzystuje je szef kuchni?Długie godziny spędzone w kuchni potrafią wiele nauczyć – co z czym połączyć, aby było smakowicie i oryginalnie, ale także jak usprawnić sam
Ekoczyści specjaliści: Lato tuż tuż, najwyższy czas pozbyć się zbędnego tłuszczyku…z kuchni! Poznaj sprytne sposoby, które pozwolą wyczyścić kuchnię, zatłuszczone powierzchnie i sprzęt AGD łatwo, skutecznie i w spos
ZAMIAST DO GABINETU – ZAPRASZAMY DO TEATRU!Joanna – Dominika Ostałowska wymiennie z Joanną Trzepiecińską i Olgą Bończyk – egzystencjalna zapaśniczka, kobieta z pretensją, Walenty – Dariusz Kordek wymiennie
Prezent dla noworodka. Co podarować maluszkowi?Twoja siostra lub koleżanka niedawno urodziła dziecko? W takiej sytuacji nie pozostaje nic innego jak przywitać nowo narodzonego maluszka i pogratulować szczęśliwym rodzicom. Pojaw
Warszawa, 19 października 2017 r.Kuszące słońcem lato skutecznie zniechęca do spędzania czasu na pracach domowych. Jesienią, kiedy aura nie sprzyja aktywnościom na świeżym powietrzu, dawkę wakacyjnej energii warto spożytko
Informacja prasowaWarszawa, 17 stycznia 2020 r.Ubrania sportowe Cardio Bunny w Biedronce. Limitowana kolekcja trafi do sprzedaży jeszcze w styczniuHubStyle, właściciel sportowej marki odzieżowej Cardio Bunny rozpoczyna współpr
Informacja prasowa – PrestoGrudzień 2017Dbamy o to, co kobiety kochają najbardziej.Buty i torebki, jak nowe z marką Presto!Kobiety przywiązują szczególną uwagę do detali. Chcemy, aby nasze modowe skarby – buty i tor
Warszawa, 23 września 2020Pandemia zmieniła nas na dobre –jakie zwyczaje zostaną z nami na dłużej?Świat zmienił się w ciągu kilku ostatnich miesięcy nie do poznania. Odkryliśmy inny wymiar ekologii, lokalności, zupełn
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie