Warszawa, 14 września 2017Poradnik o stabilizacji dla biegaczy, czyli jak unikać urazów i poprawiać swoje wyniki?Bieganie to obecnie jeden z najpopularniejszych sportów. Niestety wraz ze zwiększającą się liczbą biegaczy
Warszawa, 06 marca 2018Informacja prasowaPlacówki medyczne powinny szczególnie dbać o bezpieczeństwo danych osobowych swoich pacjentów z uwagi na przetwarzanie danych wrażliwych, czyli szczególnej kategorii. Niestety często p
Informacja dla mediówKUBA BŁASZCZYKOWSKI ODWIEDZIŁ PLAŻĘ WYZWANIA SMAKU PEPSI W GDAŃSKU!Przy okazji zdradził nam m.in. Gdzie najbardziej lubi spędzać wakacje i jaki sport uprawia w czasie wolnymGwiazda polskiej piłki noż
Kolejny obiekt pod marką B&B HotelsSieć wygodnych hoteli ekonomicznych B&B Hotels, posiadająca swoje obiekty w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach, Łodzi i Toruniu, zawitała właśnie na Podhale.1 października
IOŚ-PIBŚwiadomość klimatyczna Polaków: ile tak naprawdę wiemy o postępujących zmianach2019-10-24 Niemal każdy z nas uważa, że zmiany klimatu są poważnym problemem. Obawiamy się skutków zmian klimatu – wichur, powodz
Data 20 08 2020Przemysł 4.0 to więcej niż roboty – kiedy Polska wkroczy w erę cyfrową?GDAŃSK – Z przemysłem 4.0 kojarzą się głównie automatyzacja i roboty. Tych ostatnichw polskich zakładach ma być w tym roku już p
Wypadki, kradzieże i awarie to miliardowe straty dla firm –ograniczyć je mogą inteligentne systemy wideoWarszawa, 8 stycznia 2019 – W latach 2015–2017 w co trzeciej firmie doszło do wypadku w pracy . W pierwszym półroczu
Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”INFORMACJA PRASOWAJuż 25 sierpnia obchodzimy Dzień polskiej żywności. Tegoroczna, 7. edycja tego święta tradycyjnie już, ma za zadanie przypomnieć, jak bogatym kulinarnym d
Informacja prasowaGrajewo, 24 lipca 2020Mleko i owoce – połączenie doskonałeTrwa lato, czyli sezon, który rozpieszcza urodzajem owoców! Możesz je nie tylko jeść, ale także… wypić! Zgaś letnie pragnienie orzeźwiający
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie