Informacja prasowa Warszawa, 27.04.2018 r.Trzy najważniejsze aspektyMaj już tuż, tuż, a wraz z jego początkiem, dla niektórych n
Warszawa, 07.03.2018PARANIENORMALNI SZUKA TALENTÓW WE WROCŁAWIUDuet – Kabaret Paranienormalni – szuka talentów do swojego zespołu. Castingi zostaną przeprowadzone we Wrocławiu i Warszawie. Najbliższy już 24 marca 2018
Informacja prasowaWarszawa, 20 marca 2018 rokuSzczęście w 50% zależy od naszych genów, 10% od czynników zewnętrznych, a w 40% od tego, jak funkcjonujemy w świecie, wnioskujemy i analizujemy życie – to nasze codzienne wybory
Informacja prasowaWarszawa, 9 lipca 2019r.Kilka dni przed zaplanowanym urlopem zaczynamy pakowanie. Przeglądamy szafę w poszukiwaniu, tego co zamierzamy zabrać ze sobą i obmyślamy plan pakowania. Często największym problemem n
Warszawa, 23 stycznia 2017 r.Zmiany w prawie, które wpłyną na realizację inwestycji w 2018 rokuW rozpoczynającym się roku zarówno inwestorzy, jak i wykonawcy będą musieli dostosować się do szeregu nowych obostrzeń przewid
13 marca 2019 r.Opracowany na UW system ma wspierać sportowców w efektywnych treningachNowy system na podstawie bieżącej analizy parametrów biologicznych i biochemicznych pozwoli dostosowywać poziom aktywności fizycznej i tren
Informacja prasowa16 października 2018, WarszawaChoć do końca kalendarzowego lata pozostało jeszcze trochę czasu, to już dziś warto sprawdzić, jak stawić czoła jesiennej chandrze. Schyłek sezonu nie musi oznaczać dla nas
Warszawa, 23 maja 2018 r. Co dziesiąty polski internauta to małoletni w wieku od 7 do 14 lat – wynika z informacji podanej przez firmę Polskie Badanie Internetu. Aby zapewnić dzieciom bezpieczeństwo w wirtualnym świecie, opie
12 grudnia 2017 Cicha noc, spokojna noc… Niekoniecznie, zwłaszcza jeśli mowa o polowaniuna prezenty. Kolejki, walka o najlepsze ceny i poszukiwanie oryginalnych podarków. Jednym słowem: stres. Im bliższa perspektywa wyprawy na
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie