Trębki Nowe, 3 listopada 2017X-mas Party czy wigilia – co różni te imprezy i jaki klimat wybrać?Coraz częściej Święta Bożego Narodzenia obchodzi się nie tylko wraz z domownikami, ale też w gronie współpracowników. Fir
Autor: Konrad Gałaj-Emiljańczyk, Ekspert ds. ochrony danych, ODO 24. Administrator bezpieczeństwa informacji, prawnik. Wykładowca licznych konferencji i seminariów, autor branżowych szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych. Sp
20 sierpnia 2020 r.Nowy spin-off UW – wyszukiwarka na sterydach dla biznesu i inwestorówQuant_kit to nowa spółka technologiczna powołana przy Uniwersytecie Warszawskim. Jej celem jest wprowadzenie na rynek autorskiej technologi
CloudFerro nowym operatorem platformy chmurowej niemieckiej agencji kosmicznej Ruszyła nowa wersja platformy udostępniającej dane z europejskich satelitów dotyczące Niemiec – CODE-DE, za którą odpowiedzialna jest Niemiecka Ag
Informacja prasowa6 czerwca 2018, WarszawaStaw kolanowy, czyli największa zmora biegaczy. Jak zapobiec kontuzji?Staw kolanowy to bardzo wytrzymała, ale jednocześnie skomplikowana konstrukcja, która nadwyrężana jest na różne
Wiosna w ruch! Jak za nią nadążyć?Wiosną znowu chce się biegać, skakać, spacerować – znowu chce się żyć! O tym jak wspierać wiosenny przypływ sił i energii odpowiednią, zbilansowaną dietą, mówi dr Agnieszka Kozio�
Informacja prasowaWarszawa, 06 czerwca 2019 r.Biurowy wellbeing – jak czuć się dobrze w pracy?Praca przy biurku – pojęcie bardzo znane wielu Polakom spełniającym się zawodowo. Godziny spędzone w pozycji siedzącej przez e
Informacja prasowaPrzasnysz, 27.05.2019 r.Na co zwrócić uwagę podczas zakupu roweru?Określ swoje potrzeby oraz budżetCoraz większy nacisk na zdrowy styl życia, ruch na świeżym powietrzu i sportową aktywność sprawiają,
28 lutego 2018, WarszawaWielkimi krokami zbliża się gala wręczenia Oscarów. Podczas tegorocznej uroczystości nie tylko poznamy tytuły najlepszych filmów, zobaczymy najpiękniejsze kreacje, ale też dowiemy się, która piosenka
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�