Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”Racibórz, gdzie mieści się siedziba organizatorów programu promocyjnego „Doceń polskie”, obchodzi w tym roku jubileusz 800-lecia nadania praw miejskich. Z tej okazji, z ini
Wrocław, 06.10.2020 r.Informacja prasowaPodsumowanie akcji Otwarci na emocjeWsparcie dzieci z Wrocławia w kryzysie psychicznymNa początku października, Aleja Bielany wraz z partnerami: Fundacją PozyTYwka oraz Stowarzyszeniem P
Informacja prasowa 18 lipca 2018, WarszawaRozgrzewka przed treningiem. Dlaczego jest ważna?Jednym z głównych grzechów osób zaczynających swoją przygodę ze sportem jest brak rozgrzewki. Powinniśmy ją wykonywać nie tylko po
Bezpieczne wietrzenie – Sharp KC G40EUWChoć o smogu mówi się najgłośniej w sezonie grzewczym, w aglomeracjach miejskich stężenie szkodliwych cząsteczek może przekraczać poziomy opisane przez WHO jako bezpieczne także
Koniec wakacyjnych miesięcy przynosi zawsze wiele zmian nie tylko w codzienności naszych pociech. Z dnia na dzień rodzice również muszą przestawić się na nowy plan dnia, który obejmować będzie dodatkowe obowiązki. Na szczę
Warszawa, 12 października 2017r.KOMUNIKAT PRASOWYKanał telewizyjny Da Vinci Learning przygotował wyjątkową produkcję, w pełni zrealizowaną w Polsce,z udziałem polskich rodzin, posiadającą wyjątkowo lubianą formułę tel
Koniec lata to okres, w którym wybór odpowiedniej chłodziarko-zamrażarki staje się kluczowy, szczególnie jeżeli chcemy na dłużej zatrzymać świeżość sezonowych warzywi owoców. Freggia prezentuje wyjątkowe urządzenie, k
Warszawa, 4 grudnia 2019Różne oblicza wolontariatu – P&G celebruje Międzynarodowy Dzień WolontariuszaBlisko 500 pracowników Procter & Gamble wzięło w tym roku dział w licznych inicjatywach wolontariackich współo
Warszawa, 18 września 2019INFORMACJA PRASOWA500+ na pierwsze dziecko – na co rodzice przeznaczają uzyskane środki?Zdecydowana większość przeznaczy dodatkowe środki przede wszystkim ogólnie na dziecko i jego edukację15% r
W ostatnich latach zainteresowanie personalizowanymi prezentami znacznie wzrosło – coraz częściej decydujemy się na upominki, które będą w pełni dopasowane do obdarowywanej osoby. Jak pokazują badania przeprowadzone pod koni