Informacja prasowaWarszawa, 27 lipca 2017Sprawdź jakim typem festiwalowicza jesteśWbrew pozorom, możliwości wyjazdów wakacyjnych nie ograniczają się wyłącznie do alternatywy: nad morze czy w góry? Wielu z nas poszukuje now
Informacja prasowaPoznań, 11 września 2017 r.Herbata obecnie przeżywa swój renesans. W wielu restauracjach nie jest już podawana w prostej filiżance, bez żadnych dodatków. Obecnie, ten najpopularniejszy na świecie napój, je
Warszawa, 18 października 2019 r.Informacja prasowaPotwór z szafy, czyli czego boją się dzieci i jak radzić sobie z ich lękami?Dzieciństwo to czas beztroski, zabawy oraz… dziecięcych lęków. Maluchy w wieku przedszkolnym
Szczecin, 29 października 2020 r.Co 10 Polak wyrzuca jedzenie, bo nie wie co z nim zrobić: jak można to zmienić? Blisko połowa Polaków (42 proc.) przyznaje się, że wyrzuca żywność do śmieci – tak wynika z badania przepr
Informacja prasowaWarszawa, 2 marca 2020 r.Bambusowe karty do pokoi w Mercure Gdynia CentrumHotel przyjazny dla środowiskaHotel Mercure Gdynia Centrum zastąpił plastikowe karty do pokoi bambusowymi. Rozwiązanie jest częścią
Informacja prasowaWarszawa, 3 października 2019 r.oPoranki dla wielu z nas oznaczają zrywanie się z łóżka w ostatniej chwili i wybieganie z mieszkania bez śniadania, aby tylko zdążyć na czas do pracy. Wydaje się, że o te
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�
Dyskonty w oczach Polaków – case study marki KiKOd kilku lat możemy obserwować ewolucję dyskontów w Polsce. Ich pozycja na rynku wciąż się umacnia, a Polacy nieprzerwanie wybierają je jako miejsce robienia zakupów. Z czego
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 17 sierpnia 2020 r. Pływanie zdrowe dla ciała. Co na to nasze oczy?Pływanie to jedna z ulubionych aktywności fizycznych Polaków , dlatego nie dziwi fakt, że po okresie kwarantanny sukcesywnie wielu
Dom nad Ruczajem – opis projektu:Rawa Prime Location to projekt Jakuba Szczęsnego mający na celu zwrócenie uwagi na problem zapomnianych rzek i cieków wodnych, które w wyniku rewolucji przemysłowej oraz uprzemysłowienia P