Warszawa, 23 września 2020Pandemia zmieniła nas na dobre –jakie zwyczaje zostaną z nami na dłużej?Świat zmienił się w ciągu kilku ostatnich miesięcy nie do poznania. Odkryliśmy inny wymiar ekologii, lokalności, zupełn
Warszawa, 22 marca 2018 r.Autor: Konrad Gałaj-Emiliańczyk, Ekspert ds. ochrony danych, ODO 24. Administrator bezpieczeństwa informacji, prawnik. Wykładowca licznych konferencji i seminariów, autor branżowych szkoleń z zakresu o
Choinka w Anglii i pierogi w Palermo – reprezentanci Polski o piłkarskich świętachGeneralne porządki, przygotowanie kolacji wigilijnej, przystrajanie choinek i pakowanie ostatnich prezentów. Dni przedświąteczne nie pozost
Kraków, 27 września 2019 r. Informacja prasowaW piątek 27 września obchodzimy Międzynarodowy Dzień Turystyki! To święto dla tych, których ciekawi świat. Co raz więcej osób decyduje się na podróże, zarówno te po kraju,
Znana dziennikarka sportowa zdradza sposób na szczęśliwe dzieciństwoJeśli Twoje dziecko ma problemy z zasypianiem, jedzeniem i wahaniami nastroju, być może po prostu brakuje mu bezcennej dawki aktywności fizycznej. O tym, jak
Trębki Nowe, 3 listopada 2017X-mas Party czy wigilia – co różni te imprezy i jaki klimat wybrać?Coraz częściej Święta Bożego Narodzenia obchodzi się nie tylko wraz z domownikami, ale też w gronie współpracowników. Fir
Warszawa, 21.05.2018 r.Informacja prasowa Facebook, Instagram, LinkedIn i inne portale społecznościowe zmieniają zasady dotyczące prywatności użytkowników. Ma to związek z niedawnym skandalem wokół Cambridge Analytica oraz
INFORMACJA PRASOWA Warszawa, dn. 09.11.2020Elastyczne biura znów na topieWraz z rozpowszechnieniem się elastycznego modelu pracy zyskaliśmy pewność, że biu
Kilka lat temu skrótowiec FOMO (fear of missing out) opisujący nerwową potrzebę zerkania co chwilę na smartfon królował w mediach. Wielu z nas identyfikowało się z tym lękiem, karcąc się w duchu za zmarnowany czas przed ekr
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie