Barbie stawia na świadomość!Obrazy, dźwięki, szum informacyjny – to wszystko z czym dzieci stykają się na co dzień w dawkach przekraczających ich możliwości poznawcze. Wielość bodźców, które docierają do najmłodszy
Dzieci zaskoczyły pytaniami reprezentacjęSpotkanie z zawodnikami i sztabem szkoleniowym reprezentacji Polski było jedną z głównych nagród dla triumfatorów XVIII edycji turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”. W
Informacja prasowaWarszawa, 2 marca 2020 r.Bambusowe karty do pokoi w Mercure Gdynia CentrumHotel przyjazny dla środowiskaHotel Mercure Gdynia Centrum zastąpił plastikowe karty do pokoi bambusowymi. Rozwiązanie jest częścią
Warszawa, 19 grudnia 2019 Podwyżki cen energii elektrycznej sprawiają, że miasta i gminy szukają sposobów na oszczędności. Szczecin redukuje ilość świątecznych iluminacji, Olsztyn odwołuje miejskiego sylwestra, a Chodzież
Aż 44% Europejczyków narażonych jest na ten rodzaj hałasu, który negatywnie wpływa na zdrowie. To drugi, po zanieczyszczeniu powietrza, największy problem ekologiczny Unii Europejskiej.Długotrwałe przebywanie w miejscach, w k
Informacja prasowaWarszawa, 8 listopada 2018Do 2050 roku rozwój technologii przyczyni się do wygodniejszego i zdrowszego stylu życia, a my otoczeni przez inteligentne maszyny będziemy mogli cieszyć się każda wolną chwilą. Ro
„Biegnij Warszawo”Już tylko niecały tydzień dzieli nas od tegorocznej edycji Biegnij Warszawo, czyli imprezy przygotowanej specjalnie dla amatorów miejskiej aktywności fizycznej. Tym razem organizatorzy stawiają na rywal
Czysta przyjemność sprzątania – żegnamy łazienkowe koszmaryPorządki w łazience stale należą do czołówki najmniej lubianych domowych obowiązków. Nic dziwnego. Utrzymanie nieskazitelnej czystości i higieny w pomieszczeni
Łódź, 16 września 2019 r.Informacja prasowaFirma Atlas sponsorem VI Rubinstein Piano Festiwal14-19 października muzycznym świętem Maestro Rubinsteina w ŁodziMiędzynarodowy Festiwal Muzyczny im. Artura Rubinsteina to wydarz
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie