Aromatyczny wigilijny barszcz czerwonyPrzepis poleca Robert Muzyczka, szef kuchni Dworu Korona Karkonoszy!Składniki:– głowy karpia 2 szt.– marchew 3 szt.– pietruszka 2 szt.
Warszawa, 18 września 2020Informacja prasowaZmiany klimatu a zdrowieJak wynika z szacunków Światowej Organizacji Zdrowia, zmiany klimatu powodują obecnie bezpośrednio ponad 140 tysięcy zgonów rocznie przede wszystkim w Afryce
Raport Vertiv – do 2025 roku liczba serwerowni wzrośnie o 226 proc.Zaktualizowane prognozy rozwoju branży data center zakładają wzrost liczby projektów z wykorzystaniem brzegu sieci i zmniejszoną dostępność wyspecjalizowany
Nie ma wątpliwości, że biorąc szybki prysznic zużywamy mniej wody niż podczas kąpieli w wannie. Z okazji obchodzonego 22 marca Światowego Dnia Wody radzimy, jak korzystając z kabiny natryskowej oszczędzać jeszcze więcej.Pr
Materiał prasowy, 17.07.2020Jak zakończyć związek „z klasą” i sprawnie, czyli mediacje rodzinne na pomoc relacjomWedług aktualnych danych GUS-u, na 100 zawartych małżeństw aż 33 kończy się rozwodem. Co więcej, ich li
Informacja prasowa AlmetteWrzesień 2019DOM Z WIDOKIEM NA GIEWONT4 edycja Wielkiej Loterii Almette! Trwa Wielka Loteria Almette, w której do wygrania jest całoroczny, w pełni wyposażony dom z widokiem na Giewont! Dodatkowo codz
Data 28 10 2020Elektryfikacja transportu, przemysłu i budownictwa może zredukować emisję CO2 o 60% – raport EatonGDAŃSK – Elektryfikacja europejskiego sektora transportu, budownictwai przemysłu do 2050 roku mogłaby ograni
Racibórz, dnia 24.01.2018INFORMACJA PRASOWAW sobotę, 20 stycznia Akademia Fitness obchodziła 5-lecie istnienia. Z tej okazji w siedzibie klubu odbyło się huczne przyjęcie z udziałem klientów oraz instruktorów.5 lat Akademii
Sieć kawiarni Green Caffè Nero odlicza promocje do świąt.Kalendarz adwentowy w aplikacji mobilnejŚwiąteczna gorączka trwa! W Wigilię czeka na nich specjalna niespodzianka – Green Caffé Nero tego dnia rozda 40 000 bonów na
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie