W związku z niedoborem wody pitnej na świecie, ponad 25 lat temu ONZ ustanowiła 22 marca Światowym Dniem Wody. Z tej okazji organizacja zwraca uwagę na kwestie dostępu do jej źródeł w krajach, gdzie sytuacja jest szczególnie
Informacja prasowa Warszawa, 15 stycznia 2018Zima sprzyja błogiemu lenistwu, a my najchętniej nie opuszczalibyśmy kanapy, ciepłego koca i pilota od telewizora. Codzienne ćwiczenia pozwalają odzyskać dobry nastrój, dostarczaj
Informacja prasowa23 kwietnia 2018, WarszawaZa pasem długi weekend majowy. Ciepłe promienie słoneczne tylko zapraszają, by spędzić go w plenerze. Jedni wybiorą biesiadowanie z grillem w roli głównej, inni rodzinny piknik w p
INFORMACJA PRASOWA8.01.2018, ŁódźNawet najbardziej zaawansowani narciarze muszą odpowiednio dobrze przygotować się do wyjazdu w góry. – Nie można wstać od biurka i pędzić na stok. Urazy podczas szusowania wynikają przed
Warszawa, 23 grudnia 2019Informacja prasowaŚwiętuj z głową!Zbliżający się okres świąteczny to czas, w którym wiele osób wpada w sidła nadmiernego konsumpcjonizmu. Wszechobecne reklamy i promocje kuszące nas z każdej st
02 października 2017, LightscapeTo już pewne! Prestiżowy konkurs Fresh Faces World zawita do Łodzi 29 października w trakcie trwania pierwszej edycji Fashion Industry Days w Sukcesji, gdzie odbędzie się jego casting regionalny.
Informacja prasowaPoznań, 27 czerwca 2017Suplementacja w diecie sportowcaBiegasz i pływasz amatorsko, a może trenujesz wyczynowo kolarstwo? Niezależnie od tego, na jakim poziomie uprawiasz sport, twój organizm potrzebuje odpowi
6 marca 2018, WarszawaAnd The Oscar goes to…Wczorajszej nocy odbyła się wyczekiwana przez fanów filmów, mody i muzyki oscarowa gala. Amerykańska Akademia Filmowa już po raz 90. przyznała najważniejsze nagrody dla filmów i
Informacja dla mediówPepsiCo zachęca absolwentów, aby odważyli się na więcej, dołączając do programu stażowego „Dare To Do More”Warszawa, 1 września 2020 rokuJako jeden z największych producentów żywności na świe
DTP – forma promocji zawsze na czasiePogłoski o śmierci papieru w dobie komunikacji cyfrowej są mocno przesadzone. Tradycyjna poligrafia oferuje dziś firmom mnóstwo atrakcyjnych form promocji. Czy warto z nich korzystać? A