Informacja prasowaWarszawa, 2 marca 2020 r.Bambusowe karty do pokoi w Mercure Gdynia CentrumHotel przyjazny dla środowiskaHotel Mercure Gdynia Centrum zastąpił plastikowe karty do pokoi bambusowymi. Rozwiązanie jest częścią
Warszawa, 11.02.2019 r.Informacja prasowa Oszustwa na „RODO”: fałszywe wezwania do zapłaty „W trakcie przeprowadzania czynności sprawdzających przez Głównego Inspektora Nadzoru Ochrony Danych Osobowych (…) ujawnione zo
Warszawa, 23 stycznia 2017 r.Zmiany w prawie, które wpłyną na realizację inwestycji w 2018 rokuW rozpoczynającym się roku zarówno inwestorzy, jak i wykonawcy będą musieli dostosować się do szeregu nowych obostrzeń przewid
Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”Na wigilijnym stole zwykle króluje karp podawany na różne sposoby, istotną rolę odgrywają jednak także śledzie. W oczekiwaniu na Pierwszą Gwiazdkę zapraszamy do wypróbowa
Warszawa, 21 lipca 2020Informacja prasowaNawalne deszcze a susza. Czy Polsce w dalszym ciągu zagraża susza?Zasoby wód powierzchniowych w Polsce wynoszą około 1,6 tys. m3/rok/osobę, podczas gdy średnia dla Europy jest niemal 3
Mały Grosik, Fabian i… prezes Boniek! Dzieciaki upodobniły się do swoich piłkarskich idoliPięć tygodni zabawy, kreatywne zgłoszenia i dwadzieścioro nagrodzonych dzieci. Właśnie zakończył się organizowany przez Polski Zw
PROJEKT OGRODU – DOBRA INWESTYCJA W MARZENIA Zima to właściwy moment na przemyślenie, jakich zmian wymaga nasz ogród i otoczenie domu. Dobrze jest określić swoje oczekiwania i preferencje, ale warto też skorzystać z pomocy a
Fashion Philosophy Fashion Week PolandBielsko-Biała, ul. Ratuszowa, 28-29.06.2019 r. Bielsko-Biała po raz drugi z rzędu stanie się rozpoznawalne jako miasto mody – lokalnie, w całej Polsce i na świecie. Organizacja imprezy
Informacja prasowa, Warszawa, 16.05.2017Bezpieczny wyjazd na zieloną szkołęPodczas przygotowań do wycieczek autokarowych dla dzieci i młodzieży, jednym z najczęściej popełnianych przez organizatora błędów jest zbyt późn
DTP – forma promocji zawsze na czasiePogłoski o śmierci papieru w dobie komunikacji cyfrowej są mocno przesadzone. Tradycyjna poligrafia oferuje dziś firmom mnóstwo atrakcyjnych form promocji. Czy warto z nich korzystać? A